י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אשמור על הסטטוס קוו הדתי"

קרב בלתי פוסק: נתניהו נגד עוצמה יהודית

קמפיין ה'גוועאלד' בעיצומו: רה"מ נתניהו ממשיך במתקפה על עוצמה יהודית - "מאה אלף קולות ילכו לפח, מתחייב לשמור על הסטטוס קוו הדתי" • בן גביר בעקבות פרישת נעם: "מעבירה לעוצמה יהודית קרוב למנדט של בוחרים אידיאולוגיים"

קרב בלתי פוסק: נתניהו נגד עוצמה יהודית
רה"מ ובן גביר צילום: הדס פרוש ויונתן זינדל, פלאש 90

במסגרת קמפיין הגוועאלד, ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך במתקפה על מפלגת עוצמה יהודית וטוען גם היום (ראשון) כי אין לה סיכוי לעבור את אחוז החסימה. נתניהו מתחייב כי הוא ישמור על הסטטוס קוו וכי הוא לא יפגע בשבת.

בשידור לייב בפייסבוק שהתקיים לפני שעה קלה, דקות לפני ההודעה של מפלגת נעם על פרישתה, קרא נתניהו למצביעי הימין, "אתם חייבים להתעשת, לצאת מעייפות״.

נתניהו התייחס באופן מפורש למצביעי עוצמה יהודית. לדבריו, "אני חושב שאתם מבזבזים את הקול - הם לא יעברו את אחוז החסימה. מאה אלף קולות ילכו לפח וזה אומר שנקבל את יאיר לפיד כראש ממשלה".

ראש הממשלה הוסיף והתחייב, ״אני רוצה להבטיח, אני אשמור על הסטטוס קוו הדתי כמו ששמרתי כל הזמן. זה לא ישתנה. אני אשמור על הסטטוס קוו ואני מכניס את זה להסכמים הקואליציוניים".

בעוצמה יהודית הגיבו לדברי נתניהו ומסרו לאור פרישת מפלגת נעם: "הפרישה של נעם היא נקודת הכרעה בבחירות הללו. פרישת נעם מחזקת את עוצמה יהודית מול קמפיין השתייה של הליכוד וימינה ומבטיחה את המעבר של עוצמה יהודית".

"פרישת נעם", הוסיפו גורמים בעוצמה, "מעבירה לעוצמה יהודית קרוב למנדט של בוחרים אידיאולוגיים שמטבע הדברים בוודאי לא יצביעו לבנט או לנתניהו". עוד הוסיפו בעוצמה יהודית כי "אנו מצפים כעת ממפלגות הליכוד וימינה להפסיק את הירי בנגמ"ש ולפעול באחריות להצלת גוש הימין".

בנימין נתניהו עוצמה יהודית איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד