ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"גם משה רבינו היה מגמגם"

גנץ מגיב על סדרת השגיאות שלו בשידור חי

גנץ נשאל בשעה האחרונה האם לדעתו זה לא עושה נזק לקמפיין כשמועמד לראשות הממשלה שוגה בתשובותיו תדיר - והשיב: "גם משה רבינו היה מגמגם"

גנץ מגיב על סדרת השגיאות שלו בשידור חי
בני גנץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לפני שעה קלה (ראשון) הגיב גנץ לראשונה על סדרת השגיאות שלו במהלך הראיונות שלו בכלי התקשורת השונים.

גנץ נשאל באולפן ׳וואלה ניוז׳ ע"י יקי אדמקר וטל שלו, האם העובדה שלפעמים הוא שוגה בתשובותיו לא עושה נזק לקמפיין. והשיב, "הקמפיין שלי הוא בסך הכול אמצעי להגיע לעמדת השלטון כדי לשרת את מדינת ישראל".

גנץ הסביר: "אני מעדיף ראש ממשלה שחושב על טובתו של העם, מסתכל בגובה העיניים אל האנשים, גם אם הוא שנייה שוגה. שנינו יודעים שמשה רבנו היה מגמגם והיה צריך שאהרן יידבר את דברו, אבל היה מנהיג גדול, נכון? לא ידע לדבר משהו. נגיע לשם".

גנץ בראיון. באדיבות: וואלה! NEWS

גנץ נשאל גם על הסתירה בין הקמפיין הממלכתי והמכיל שהציג בתחילה לבין הקמפיין האחרון שמתנוסס בכבישי ישראל וקורא לממשלת אחדות. "אני רואה איזה סוג ממשלה נתניהו רוצה להקים - ממשלת מיעוט קיצוני שקובע עבור הרוב ויפעל לחסינות של נתניהו. אני מנסה לחדש ולהגיד: יש סוג של חידוש בחברה הישראלית - ממשלת הרוב בעבור כולם".

הוא אמר על הציבור החרדי: "אני לא מדיר אוכלוסייה שלמה. אני אומר: ממשלת רוב על בסיס הקווים הליברליים החילוניים. נפתח משא ומתן, אבל קודם כל הרוב נכנס לתוך הקערה הפוליטית". לטענתו, הוא "לא מתכוון לשרוף גשרים, אלא לבנות גשרים".

בנוגע לטענה שהוא נגרר אחרי לפיד, אמר גנץ: "קבעתי את הסיסמה בהתייעצות עם החברים. אני מוביל את כחול לבן. מצאנו את הדבר המשותף - הכותרת שלנו של אחדות חילונית מבטאת בדיוק את השילוב של השניים: מצד אחד אחדות של כמה שיותר גורמים, מצד שני האופי החילוני של המדינה".

בני גנץ משה רבנו גמגום יקי אדמקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 63 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד