י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אני לא ישן בלילות"

סוף לחרם של ש"ס על 'קול ברמה'

עוד צעד בשלום הספרדי: יו"ר ש"ס התראיין הערב לתחנת הרדיו 'קול ברמה', זאת בעקבות הוראתו של נשיא המועצת הגר"ש כהן • דרעי בראיון: "המצב הוא סכנה של ממש. אנחנו במצב חירום. אני לא ישן בלילות זה עולה לי בבריאות" • "ר"ת של אלול: אין לפיד ואין ליברמן"

סוף לחרם של ש"ס על 'קול ברמה'
אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבחירות הנוכחיות מתאפיינות בשנאה ופילוג, שמפיצים מפלגות השמאל ומי שחבר אליהם בחודשים האחרונים - אביגדור ליברמן, מאידך יש את מי שפועל הפוך ומחפש את האחווה והשלום. בצעד יוצא דופן עלה הערב (ראשון) יו"ר ש"ס להתראיין ברדיו 'קול ברמה'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעקבות מצב החירום והסכנה לעולם התורה - הורה נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי להתראיין לתחנת הרדיו 'קול ברמה' ולעורר את הציבור לצאת מהשאננות, להצביע ולפעול למען תנועת ש"ס.

עוד נודע כי מיד לאחר הבחירות ידון הגר"ש כהן בנושא שיתוף הפעולה עם תחנת הרדיו 'קול ברמה'.

נזכיר, כי יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס בראיון ל'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר לאפשרות כי החרם של מועצת חכמי התורה של ש"ס כלפי תחנת הרדיו 'קול ברמה' יוסר בקרוב ואמר: "אני שמח שבחודשים האחרונים באמת ההתקפות ואפילו יותר מזה פסקו, יש השתדלות גדולה שם, אני לא החרמתי את רדיו 'קול ברמה', מי שהחליט זה נשיא מועצת חכמי התורה כשהיא תיתן לנו הוראה אחרת, נפעל על פיה. אבל אני רואה את המאמצים ואני מברך עליהם".

בראיון הערב ב'קול ברמה' אמר השר למשה גלסנר: "המצב הוא סכנה של ממש. אנחנו במצב חירום. מה יהיה על עולם התורה, החינוך החרדי, הכותל, הכשרות והגיורים. אני לא יושן בלילות, זה עולה לי בבריאות. פעם ראשונה שאין לגוש הימין באמת 61. תראו את כל הסקרים, אנחנו בסכנה גדולה".

לדבריו, "מאז קום המדינה לא הייתה מערכת בחירות בחודש אלול. תראו מה קורה כל ערב בכינוסי הסליחות, כמה אנשים מחכים להיזכר בימים הנוראים. לכן הקמפיין שלנו היה ממוקד לשבת ולמסורת. אם נשקיע מאמץ נצליח להשיג גם את ר"ת של אלול: אין לפיד ואין ליברמן".

"לפיד פגע בכל היקר לנו. פגע בי, בחתנים שלי, בילדים שלי, אין לו מחילה! גנץ זה סיפור אחר. אני מאמין שאחרי הבחירות הם יתפרקו ולא נפסול את גנץ. אני מצר על כך שהוא נסחף אחרי לפיד בשביל לקבל עוד מנדט או שניים".

על עצם הראיון אמר דרעי: "אני מקווה שהמאזינים יודעים את האמת שלי שפעלתי בתום לב לאורך שנים למען התנועה הקדושה. ניסיתי לאחד את השורות בשנים האחרונות הפכתי כל אבן ליישם את החלום של האחדות".

רדיו קול ברמה אריה דרעי בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד