ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ראש ישיבת פוניבז' במסע חיזוק באשדוד • גלריה

הגרי"ג אדלשטיין נשא דברים במעמד חיזוק בישיבת 'עטרת צבי' ומסר שיחה לתלמידי ישיבת 'וילקומירר' • מאות אברכים עברו להתברך מראש הישיבה • גלריה

הגרי"ג בישיבת 'וילקומירר'. צילום: בחדרי חרדים
הגרי"ג בישיבת 'וילקומירר'. צילום: בחדרי חרדים



אלפים, בהם ראשי ישיבות ורבנים, השתתפו בעצרת חיזוק והתעוררות שהתקיימה בהיכל ישיבת 'עטרת צבי' באשדוד, מטעם אגודת 'בן תורה', עם פתיחתו של זמן הקיץ ולרגל ימי הספירה וההכנה לקבלת התורה. את משא החיזוק המרכזי בעצרת נשא ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי גרשון אדלשטיין, שהגיע במיוחד לאשדוד.

ראש הישיבה הגיע גם לישיבת 'וילקומיר' שעל ידי ישיבת פוניבז', בראשות הגאון רבי מיכל דוד רוזובסקי (בנו של הגאון רבי שמואל רוזובסקי זצ"ל).

לפני העצרת, נועד הגרי"ג אדלשטיין עם ראש ישיבת 'עטרת צבי' הגאון רבי אברהם אלטמן, שהתייעץ עמו על ענייני הישיבה.

הרב אלטמן נשא דברי פתיחה במעמד, ובסיום דבריו קידם את פניו של ראש הישיבה שטרח להגיע לעיר אשדוד. "חז"ל אומרים אם הרב דומה למלאך השם צבקות יבקשו תורה מפיהו, ולכן ישיבת עטרת צבי, ואגודת בן תורה, מבקשים ממרן ראש הישיבה להשמיע לנו דברי תורה ומוסר".

הגרי"ג אדלשטיין פתח את דבריו בדברי ה'חינוך' על ימי הספירה. "בספר החינוך כותב בעניין של ספירת העומר, יש סתרי תורה מה הם טעמי המצוות, אבל יש את שורשי המצוה שאומר החינוך, שזה התועלת הפשוטה שיש לאדם מקיום המצוה, זה לא סתרי תורה, יש גם סתרי תורה, טעמים נסתרים, כמו פרה אדומה שלא יודעים את הטעם".

עם סיום המעמד עברו מאות האברכים הגרי"ג וקבלו את ברכתו.





















































אשדוד חיזוק פתיחת זמן אדלשטיין פוניבז'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד