כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שבע שנות מאסר לנהגת שהרגה נוסעת שישבה לידה

השופט קבע כי אנסטסיה אירמייב נהגה ללא רישיון ותחת השפעת אלכוהול. אור ירוק: "נהיגה בשכרות היא אחד מהגורמים המרכזיים להתרחשות תאונות דרכים. נהג שבוחר לשתות אלכוהול ולנהוג ברכב, מסכן את עצמו ואת הנוסעים עימו"

שבע שנות מאסר לנהגת שהרגה נוסעת שישבה לידה
נתנאל אסרף חדשות 24

בתאריך 21 למרץ 2012 גזר בית המשפט המחוזי בירושלים, שבע שנות מאסר על נהגת שנהגה ללא רישיון, תחת אלכוהול, הייתה מעורבת בתאונה עצמית וכתוצאה מכך נהרגה הנוסעת שישבה לידה. בתאריך 27 לאוקטובר 2009 נהגה אנסטסיה אירמייב ברכבו של וואל בדר, למרות שמעולם לא הוציאה רישיון נהיגה, מבית שמש לירושלים. ליד אירמייב ישב בדר ומאחור ישבו עוד שתי נשים. כשהגיעו לירושלים, אספו אדם נוסף, נסעו לתחנת דלק, קנו אלכוהול והמשיכו בנסיעה לפארק גילה. לאחר ששתו אלכוהול המשיכה החבורה, כשאירמייב נוהגת כשהיא תחת השפעת אלכוהול, לשכונת בקעה בעיר. בהמשך ביקשה אירמייב את כלי הרכב מבדר כדי לפגוש ידיד בשכונת ארמון הנציב. בדר הסכים, למרות שידע כי אירמייב תחת השפעת אלכוהול ומעולם לא הוציאה רישיון נהיגה.

אירמייב וצעירה נוספת שישבה לידה נסעו בכלי הרכב כאשר בדרך חברון הבחינה בניידת משטרה שערכה סיור שיגרתי. אירמייב חששה פן תיתפס, סטתה לכביש צדדי במטרה לחמוק מהשוטרים, איבדה שליטה על כלי הרכב אשר הדרדר לתהום ב"יער השלום", התהפך ונעצר על גגו. כתוצאה מכך נהרגה יאנה סוקץ דוידקוביץ שישבה ליד אירמייב ואילו אירמייב עצמה, נפצעה קל.

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, השופט אמנון כהן, הרשיע את אירמייב בהריגה, נהיגה ללא רישיון, נהיגה תחת השפעת אלכוהול,נהיגה ללא ביטוח ועבירה של גרימת נזק לאדם ולרכוש. השופט כהן גזר על אירמיב שבע שנות מאסר, כאשר שירות בתי הסוהר ישלב את אירמייב בתכנית טיפולית כפי שהמליץ שירות המבחן. בנוסף, פסק השופט כהן כי רישיונה יישלל ל-10 שנים. בנוסף הורשע בעסקת טיעון, וואל בדר בגרימת מוות ברשלנות, התרה לנהוג ונהיגה ללא ביטוח. על בדר נגזרו 22 חודשי מאסר בפועל.

עמותת אור ירוק: "נהיגה בשכרות היא אחד מהגורמים המרכזיים להתרחשות תאונות דרכים. נהג שבוחר לשתות אלכוהול ולנהוג ברכב, מסכן את עצמו, את הנוסעים עימו ברכב ואת שאר משתמשי הדרך. מדובר בעבירה חמורה ומסוכנת, על משטרת ישראל להגביר את האכיפה בנושא אלכוהול ולהגדיל את מספר הבדיקות שמבוצעות לנהגים".
אור ירוק נהיגה אלכוהול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד