ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שעות לפני פתיחת הקלפיות

בני גנץ קורץ לריבלין: תן לי להרכיב הממשלה

בני גנץ קורא לנשיא רובי ריבלין: "מסור את המנדט להרכבת הממשלה רק למי שמתחייב להחזיר אותו אם לא יצליח להרכיב ממשלה" • הוא אמר את הדברים בכנס בחירות אחרון שקיימה מפלגתו בתל אביב

בני גנץ קורץ לריבלין: תן לי להרכיב הממשלה
בני גנץ/רובי ריבלין צילום: תומר נויברג/הדס פרוש, פלאש 90

יממה וחצי לבחירות, מפלגת 'כחול לבן' קיימה אמש (ראשון) כנס בחירות אחרון בתל אביב. יו"ר המפלגה והמועמד מטעמה לראשות הממשלה בני גנץ נאם בפני הפעילים והתומכים ואמר: "ראינו היום איך נתניהו יוצא נגד המשטרה ונגד ועדת הבחירות שהוא אחראי עליהן. הוא לא בוחל בשום אמצעי. נתניהו איבד את זה והוא מוכן לדרוס את הדמוקרטיה עם D-9 של מוטי יוגב עבור החסינות שלו. אנחנו עלולים לקום בבוקר עם שר המשפטים בן גביר, חבר הקבינט סמוטריץ' ושר החינוך פייגלין. כולם תחת ראש ממשלה שמוכן למכור את האינטרסים הביטחוניים של המדינה וכל מה שיקר לנו עבור חסינותו".

גנץ הוסיף ואמר, "אני קורא מכאן לנשיא ריבלין שעל מנת שלא נלך לבחירות פעם שלישית - תמסור את המנדט להרכבת הממשלה למי שמתחייב להחזיר אותו אם לא יצליח להרכיב אותה".

מספר 2 ב'כחול לבן' ח"כ יאיר לפיד נאם גם הוא בכנס ואמר: "בסוף, אחרי כל הלכלוכים וההשמצות, נותרת השאלה מי ינהל את המדינה, ולטובת מי הוא ינהל אותה. מצד אחד ראש ממשלה שנשאר בתפקיד שלוש שנים יותר מדי, שהפך לבן ערובה של סחטנים וקיצוניים בגלל הבעיות המשפטיות שלו. ראש ממשלה שהפקיר את האינטרסים של הציבור בשביל חוקי חסינות ויציאה מהכלא, ומצד שני, ממשלה הגונה, אזרחית, כלכלית שתעבוד עבור הילדים שלנו. ממשלה שמבינה שאין לה תפקיד אחר חוץ מדאגה לילדים שלנו".

מספר 4 ח"כ גבי אשכנזי אמר לפעילים: "קיבלנו הזדמנות היסטורית לקבוע לאיזה מדינה נתעורר ברביעי בבוקר. אתם רוצים מדינת הלכה? אם לא - לכו להצביע. אתם רוצים שהמיעוט יכתיב לרוב את סדר העדיפויות? אתם רוצים לראות בקבינט את סמוטריץ, רגב, אוחנה ובן גביר? אם לא – אתם חייבים לצאת להצביע. כחול לבן היא האלטרנטיבה היחידה לשינוי. נחזיר את המדינה לפסים שפויים. הבייס שלנו, השותפים הטבעיים שלנו הם עם ישראל. מדינת ישראל כמו שאנחנו אוהבים ומייחלים תלויה בנו. כולם, קודם כל, הולכים להצביע".

בני גנץ רובי ריבלין בחירות 2019 מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד