י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תוך קללות וניבולי פה

ניסה לדרוס חרדים בעת חזרתם מהתפילה

שני חרדים כמעט ונדרסו בבוקר יום השבת, סמוך ללייקווד. "אנחנו רגילים לקריאות אנטישמיות, אבל כמעט להידרס זה דבר שלא רגילים אליו כאן בג'קסון" • המשטרה גבתה מהם עדות ומחפשת אחר הרכב 

ניסה לדרוס חרדים בעת חזרתם מהתפילה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

שני חרדים כמעט נדרסו על ידי מספר אנטישמים בג'קסון סמוך ללייקווד בניו ג'רזי. רכב שנסע בשבת בבוקר במהירות, ניסה לדרוס שני גברים חרדים שצעדו ברחוב בעת שחזרו מבית הכנסת, בנס הם הספיקו לחמוק מהרכב, ואז הסתובב נהג הרכב בפניית פרסה, חזר לכיוונם של החרדים, ושני גברים מתוך הרכב צעקו לעבר החרדים קללות וניבולי פה שכללו ביטויים אנטישמיים.

"אנחנו רגילים לקריאות אנטישמיות, אבל כמעט להידרס זה דבר שלא רגילים אליו כאן בג'קסון, זו צריכה להיות קריאת השכמה לכולנו, אני מקווה שהם יעצרו ויועמדו לדין". כך אמר אחד הגברים שכמעט נדרס לאתר 'לייקווד סקופ'.

עובר אורח לא יהודי שראה את המקרה, הזעיק את המשטרה שהופיעה במהירות וגבתה עדות מהחרדים, אחד מהם זכר את מספר הרכב ומסר אותו לשוטרים שמנסים לאתר את נהג הרכב ואת חבריו.

בתגובה לפרסום באתר, סיפר אחד הגולשים, כי גם אותו ניסו לדרוס לפני מספר שבועות באותה צורה.

כמו כן, מידי שבוע, שוב אירעו פריצות לבתים של משפחות חרדיות בלייקווד בזמן שהדיירים ישנו, בכל הפעמים הגנבים נכנסו באין מפריע, לאחר שבעלי הבית השאירו חלון פתוח או דלת אחורית פתוחה. גם הפעם נגנבו חפצי ערך ומזומנים רבים.

באחת הפעמים שגנב נכנס, בעל הבית שמע רעשים של צעדים, וניגש לראות מי האורח, והפורץ מיד נמלט מהבית.

ניסיון דריסה אנטישמיות ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד