ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

אפיקי השיווק והפרסום האטרקטיביים והאפקטיביים ביותר באינטרנט

עולם השיווק והפרסום בדיגיטל עובר שינויים תכופים, ישנם ערוצים אטרקטיביים ואפקטיביים המאפשרים לעסק שלך להפוך לנכס דיגיטלי משמעותי, מוכר ובעל ערך. בין אפיקי השיווק והפרסום המומלצים והיעילים ביותר נכון לשנת 2019 ניתן למצוא את קידום האתרים האורגני, פרסום ממומן בגוגל וכמובן פרסום ברשתות החברתיות

אפיקי השיווק והפרסום האטרקטיביים והאפקטיביים ביותר באינטרנט
פרסום בדיגיטל צילום: pixsabay

עולם השיווק והפרסום בדיגיטל עובר שינויים תכופים, ישנם ערוצים אטרקטיביים ואפקטיביים המאפשרים לעסק שלך להפוך לנכס דיגיטלי משמעותי, מוכר ובעל ערך. בין אפיקי השיווק והפרסום המומלצים והיעילים ביותר נכון לשנת 2019 ניתן למצוא את קידום האתרים האורגני, פרסום ממומן בגוגל וכמובן פרסום ברשתות החברתיות.

כדי לתכנן ולבחור את ערוצי השיווק והפרסום היעילים והאטרקטיביים ביותר לעסק שלך, צוות חברת מסה מדיה מזמין אותך לפגישת הכרות כדי לגבש אסטרטגיה מנצחת ואפקטיבית שתוביל לתוצאות הרצויות עבורך. לכל לקוח אנו מתאימים חבילת שיווק ופרסום אטרקטיבית ומותאמת אישית, לאחר גיבוש מסגרת התקציב אנו נדאג לפרסום בערוצים השונים בדיגיטל כדי לחזק את המותג שלך, להגדיל את תנועת המבקרים באתר של העסק, להגדיל את המכירות ולמנף את ההצלחה העסקית שלך.

פרסום לקהל יעד ממוקד ומעקב צמוד אחר הצלחת הקמפיין

מסה מדיה פיתחה מודל מתקדם ומורכב המאפשר לנו לספק פתרונות איכותיים ואפקטיביים, גם במקומות בהם המתחרים כשלו. ההצלחה של הלקוח היא ההצלחה שלנו, לכן אנו מחויבים לבחירת אפיקי שיווק ופרסום בדיגיטל שבאמת עובדים ומספקים את התוצאות הרצויות, כל זאת ועוד תוך מעקב קפדני אחרי תוצאות הקמפיין והפקת דוחות מפורטים המאפשרים לך לבחון את היתרונות וההצלחות של כל אפיק שיווק ופרסום בנפרד.

כיום, ישנם 3 אפיקי שיווק ופרסום אטרקטיביים ויעילים באינטרנט, לכן אנו מחלקים את התקציב שלך לפרסום בדיגיטל לאחר אפיון העסק, בדיקת המתחרים, אפיון קהל היעד והגדרת מטרות ברות השגה. אנו ממליצים להתמקד בעיקר באפיקי השיווק והפרסום הבאים:

  • קידום אורגני בגוגל (SEO)
  • פרסום ממומן (PPC)
  • שיווק ופרסום בסושיאל (מדיה חברתית)

קידום אתרים אורגני

זהו אחד מאפיקי השיווק והפרסום היעילים ביותר באינטרנט, קידום אתרים אורגני SEO נחשב גם לאחד מערוצי השיווק הדיגיטלי הוותיקים והאטרקטיביים ביותר לכל העסקים, לרבות עסקים קטנים. אמנם, קידום אתרים אורגני דורש התמדה ואורך זמן רב בהשוואה לאפיקי השיווק והפרסום האחרים. עם זאת, באמצעות קידום אורגני מקצועי על ידי המומחים שלנו - העסק שלך יופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל, מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בארץ ובעולם, ובהתאם לצורך נקדם את האתר שלך במנועי חיפוש נוספים.

חשוב לציין כי תהליך קידום אתרים אורגני מתחיל באופטימיזציה לאתר של העסק, בהתאם לצורך יש לבצע שינויים בקוד, בעיצוב, במבנה, בהיררכיה ובתוכן. לאחר התאמת האתר לקידום אורגני, צוות מומחים בוחר ביטויים ומילות מפתח לקידום האתר בגוגל, מעלה תכנים איכותיים ומקוריים לאתר, לבלוג ולאתרים רלוונטיים אחרים, דואג להחלפת קישורים, מפיץ תכנים התורמים לתעבורה גדולה לאתר וליצירת לידים איכותיים ועוד.

למרות היתרונות הרבים והמשמעותיים של קידום אורגני בגוגל, עליך לזכור כי אפיק פרסום זה מחייב התמדה, לרוב ניתן לראות את התוצאות לאחר כ-4 עד 6 חודשים, ועלויות הקידום עשויות להיות גבוהות לעסקים קטנים.

פרסום ממומן PPC

זהו ללא ספק אחד מאפיקי הפרסום האטרקטיביים והאפקטיביים ביותר, מערכת הפרסום של גוגל מציעה כלים מתקדמים ויעילים, לכן נדרש ניסיון וידע רב בתחום זה. ניתן להעלות תוך זמן קצר קמפיין ולפרסם מודעות בתוצאות החיפוש, בהתאם לביטויי המפתח הנבחרים מראש. התשלום עבור הפרסום מבוסס על הקלקות על מודעת הפרסום (Pay Per Click).

כדאי לדעת כי עלות הקלקה על כל מודעה משתנה בהתאם לתחרות על ביטויי המפתח, לכן חשוב להגדיר מראש תקציב יומי ותשלום מקסימלי להקלקה. באמצעות פרסום ממומן בגוגל ניתן להציג את המודעה במקום בולט ומרכזי בדף תוצאות החיפוש של גוגל, כמו כן אפשר ליצור קמפיין איכותי ברשת המדיה של גוגל כדי לזכות בחשיפה רחבה תוך זמן קצר ועל מנת להשיג לידים איכותיים ולהגדיל את התנועה לאתר, אך עדיף ליצור דף נחיתה ייעודי ולהכווין את הגולשים אליו.

פרסום בסושיאל

כולם מבלים שעות ארוכות מדי יום ברשתות החברתיות השונות, לכן חשוב שהעסק שלך יזכה לחשיפה רחבה גם בסושיאל. שיווק ברשתות החברתיות מבוסס על שני מרכיבים עיקריים:

  • הקמת וניהול עמוד עסקי
  • פרסום ממוקד בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות.

צוות מסה מדיה ממליץ בין השאר ליצור ערוץ גם ביוטיוב, להעלות סרטונים מקוריים ואיכותיים ולהפיץ אותם ברשתות החברתיות כדי לזכות בחשיפה רחבה ועל מנת ליצור באז ויראלי לחיזוק המותג של הלקוח ולגידול בתנועת המבקרים באתר של העסק.

פרסום דיגיטל אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד