ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

הטבות מיוחדות ליום הבחירות ברשת 'חדד כסף טהור'

חדד כסף טהור מציינים את יום הבחירות וראש השנה: קולקציות חדשות, מבצעי חג ומתנות שוות

הטבות מיוחדות ליום הבחירות ברשת 'חדד כסף טהור'
שולחן מעוצב לראש השנה צילום: עדי גלעד

חדד כסף טהור מציינים את יום הבוחר ומעניקים רק מחר- יום שלישי  17.9 הטבות מיוחדות בחנויות על כלי הכסף וביניהם תוענק סכין במתנה על כל קניה מעל 500 שקלים.

בימים אלו 'חדד כסף טהור' משיקה קולקציית 'מנהטן' חדשה וחגיגית המאופיינת בעיצוב נקי, עדין ועכשווי הכוללת פמוטים, סטים לקידוש, נטלות, חנוכיות ועוד. הפריטים מעוצבים ביד אמן עם אחריות לכל החיים. לרגל החגים יוצאת החברה הוותיקה במבצעי חג והנחות לחברי מועדון ומצטרפים חדשים על כלי כסף שיהיו נהדרים כמתנת חג ועבור עיצוב השולחן. למשל, דבשיות כסף טהור מעוצבות וחגיגיות יוצעו החל מ- 450 שקלים, קופסאות אתרוג יוצעו במחירי מבצע עם עד 50% הנחה, סטים לקידוש בעבודת יד- החל מ 490 ₪. בנוסף, הרוכשים קנדלברה מכסף טהור ייהנו ממתנה מאוד שווה – יוענקו 500 שקלים בגיפט קארד לקנייה הבאה. ההצטרפות למועדון לקוחות 925Club היא ללא עלות ומעניקה לחבריו ליהנות מהטבות בלעדיות במהלך השנה.

שולחן לראש השנה • קרדיט: עדי גלעד

כלי כסף טהור הוא פריט נצחי, אלגנטי ומרשים. הוא שימושי, מעוצב ומסורתי ומהווה מתנת חג אידאלית: דבשיות חגיגיות, פמוטים מעוצבים ביד אמן, קופסת אתרוג, גביע קידוש עם תבליטים מסורתיים, מלחייה ופלפלייה מרשימים, כלי הגשה רקועים ועוד. מתנה נהדרת נוספת המוצעת ברשת: Gift Card. כרטיס אלגנטי ומהודר שניתן להטעין בסכום רצוי ויחסוך את ההתלבטות איזה כלי כסף לרכוש במתנה למארחת בחג. שולחן חג המעוטר בכלי כסף טהור, לוקח את יושביו מיידית למחוזות של שיתוף, מסורת ומשפחתיות, שכולנו נהנים להתבשם בהם, בין אם ברמת היומיום ובין אם בערבי חג מיוחדים.

חדד כסף טהור  www.hadadbros.com

האחים חדד בחירות 2019 כלי כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד