ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

שלהי דקייטא: בריאות ומרגוע לגוף ולנפש במלון 'כינורות'

בריכת שחיה וספא מפואר במלון "כינורות", המתעטר בכתר הכשרות של בד"ץ העדה החרדית • ועכשיו גם במבצע שיהפוך את הנופש למשתלם עוד יותר • הכשרות מהודרת, הבריכה נהדרת!

שלהי דקייטא: בריאות ומרגוע לגוף ולנפש במלון 'כינורות'
מלון כינורות צילום: יח"צ

עם תום ימי בין הזמנים ועוד לפני תקופת החגים העמוסה, זה בדיוק הזמן להעניק מעט מרגוע ונופש ולשלב גם את השמירה על אורח חיים בריא. מלון הפאר "כינורות" בטבריה ממשיך להפתיע ומעמיד לרשות האורחים בריכת שחיה גדולה ומפוארת יחד עם ספא יוקרתי, ובו סאונה רטובה, סאונה יבשה וג'קוזי ענק שיעמדו לרשות אורחי המלון על טהרת הקודש ובאופן הטוב ביותר.

כך, ניתן לשלב נופש מושלם במלון ברמה הגבוהה ביותר, יחד עם חילוץ עצמות והכל באופן המותאם ביותר לצרכיו ולאורח חייו של הציבור החרדי, כפי שניתן למצוא במלון היחיד העומד בהנהלה חרדית, תחת חותם הכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים, בכל ימות השנה ואפילו בחג הפסח.

מתקני הרחצה החדשים והמשוכללים, מצטרפים אל האיכות הבלתי מתפשרת של המלון שקנה לו מקום של כבוד כבר מהיום הראשון לפעילותו. המלון החדש 'כינורות' בטבריה מזמין את הציבור לבוא ליהנות מחופשה קסומה ומרעננת במיוחד, בחוויה מושלמת של חופש גלילית מול בריזת הכנרת.

לקראת תום ימי הקיץ, יוצא המלון במבצע מיוחד בו תוכלו לקבל לילה שני ב-50% הנחה או לילה שלישי חינם. כך תהפוך החופשה שלכם להנאה מושלמת ומשתלמת במיוחד.

מלון כינורות בטבריה, הינו המקום האידיאלי והמועדף עבור קהל יראי ה' המקפידים על קלה כבחמורה, המבקשים למצוא נופש ומרגוע במקום ראוי. המלון מציע לאורחיו ליהנות מחופשה משפחתית חלומית, ברמה של חמישה כוכבים, 112 חדרים, סוויטות פרמיום, אולמות אירועים, בריכת שחיה, מתחם ספא, חדר כושר וגן שעשועים צמוד הכולל 3 דונם של מרחבי דשא ועוד.

בהנהלת מלון כינורות אומרים כי "כמידי קיץ, מאות משפחות לא התפשרו על פחות מחופשה מושלמת, המשלבת בין רוגע, איכות, מחיר, חוויה קולינרית וחווית קיץ לכל המשפחה. גם עם תום בין הזמנים, ממשיך המלון לעמוד לרשות אורחיו ולהעניק נופש מושלם ורוגע לגוף ולנשמה בכל ימות השנה".

לרוגע הבא שלכם, חייגו עכשיו: 04-950-9000

מלון כינורות נופש טבריה מלונות כשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד