ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

בכיר התנועה הקיבוצית לחברי הקיבוצים: שתפו פעולה עם פרוייקט 'יום המזוזה'

חיזוק מפתיע לפרוייקט יום המזוזה של ארגון איילת השחר. יואל מרשק - האחראי על המשימות המיוחדות בתנועה הקיבוצית, יוצא בקריאה לחבריו בתנועה הקיבוצית לשתף פעולה עם אנשי ארגון 'איילת השחר' ולקחת חלק בפעילות 'יום המזוזה הארצי'

בכיר התנועה הקיבוצית לחברי הקיבוצים:  שתפו פעולה עם פרוייקט 'יום המזוזה'
יואל מרשק צילום: מתוך הסרטון

בפעילות שתתקיים ביום ראשון הקרוב, ישתתפו מאות קיבוצים ומושבים מכל רחבי הארץ מרמת הגולן ועד לדרום הארץ בפעילות הייחודית שתאפשר לתושבי הקיבוצים והמושבים המרוחקים מחיי המסורת והדת, לחוות את מצוות המזוזה בצורה ישירה וללא תיווך של גורמים זרים.

במסגרת 'יום המזוזה' יתפרסו למעלה מ-200 סופרי סת"ם בכל הקיבוצים והמושבים המשתתפים בפעילות, ויפתחו בהם מוקדי מידע עם עמדות פעילות שבהם יתאפשר לכל המעוניין לבדוק את מזוזות ביתו, להכיר את המזוזה מקרוב, להתרשם ממלאכת סופר הסת"ם ואף להזמין מזוזות חדשות עם התקנה עד הבית.

כאמור, כעת מקבלת הפעילות תמיכה משמעותית מתוך הנהגת התנועה הקיבוצית. בסרטון שהוציא יואל מרשק, שנחשב לבכיר בתנועה הקיבוצית, הוא פונה לחברי הקיבוצים והמושבים הפזורים בכל רחבי הארץ וקורא לשתף פעולה עם פעילי הארגון. "קבלו אותם בסבר פנים יפות, פניהם מועדות לתקווה ולשלום. המזוזה היא הסמל והפנים היפות של היהדות, היא מונעת את הקיטוב, את השיסוי הנורא והשנאה שמשתוללת כעת ברחובות. הבה נשתף פעולה", אמר מרשק.

לדברי הרב שלמה רענן מנכ"ל איילת השחר: "הקיבוצים והמושבים מכירים את הפעילות שלנו לכל אורך השנה, אם בפעילות החברותות או במיזמים אחרים, רובם הגדול מעוניינים לחזק את הקשר עם היהדות והמורשת של עם ישראל. פעילות 'יום המזוזה הארצי' נועדה לחשוף את התושבים עם מצוות המזוזה שידועה כסגולה לשמירה על דיירי הבית והנמצאים בתוכו".

להצטרפות לצוות סופרי סת"ם ביום המזוזות הארצי של 'איילת השחר' 058-4172172

איילת השחר הרב שלמה רענן קביעת מזוזות קיבוצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד