ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
עם שפם כמו היטלר

הצדיע במועל יד מחוץ לביה"כ ותיעד את עצמו

צעיר סקוטי אנטישמי תיעד את עצמו מצדיע במועל יד מחוץ לבית כנסת, כשהוא עם שפם בסגנון היטלר שצויר מעל שפתו העליונה • המשטרה: "נעשות פעולות ובירורים למצוא את האיש או האנשים האחראים להכנת הסרטון והפצתו"

הצדיע במועל יד מחוץ לביה"כ ותיעד את עצמו
צלב קרס צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

צעיר סקוטי אנטישמי תיעד את עצמו מצדיע במועל יד מחוץ לבית כנסת, כשהוא עם שפם בסגנון היטלר שצויר מעל שפתו העליונה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה שאירע מחוץ לבית כנסת במזרח רנפרושייר - סקוטלנד.

דוברת המשטרה בסקוטלנד אמרה היום (שני): כי "המשטרה הסקוטית מודעת לסרטון המופץ ברשתות החברתיות השונות, בה נראה צעיר מבצע פעולות אנטישמיות מחוץ לבית כנסת, נעשות פעולות ובירורים למצוא את האיש או האנשים האחראים להכנת הסרטון והפצתו."

דובר המועצה אמר: "אנו נוקטים בגישה של אפס סובלנות לשימוש לרעה במדיה החברתית, במיוחד כאשר הדבר פוגע באחרים, אנו מקדמים שוויון, ומטפחים קשרים טובים בכל בתי הספר שלנו ועניין זה יטופל בהתאם למדיניות זו".

פול אדלין, נשיא המועצה היהודית בגלזגו, אמר: "המועצה היהודית בגלזגו נחרדת מפשע השנאה האנטישמי הזה ואנחנו מבינים שהמשטרה מטפלת במקרה, ומקווים שהמבצעים לכאורה יובאו לדין במהירות, העובדה שהיא מתפרסמת כעת במדיה החברתית הופכת אותה לפשע שנאה משמעותי עוד יותר".

מועל יד נאצים אנטישמיות סקוטלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד