ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

זהבי עצבני: "לא שונא חרדים. אמנון לוי גנב גרוע"

הסדרה החדשה של אמנון לוי 'החרדים', הוציאה את זהבי מדעתו • בתוכניתו ברדיו תקף את לוי שטען שהוא מלבה את שנאת החרדים • "גנבת ממני תוכנית מושקעת"

זהבי באולפן. צילום: יח"צ
זהבי באולפן. צילום: יח"צ

'החרדים' - הסדרה החדשה של העיתונאים אמנון לוי ואיתי דנקנר שעלתה אתמול (א) לאוויר עם שידור הפרק הראשון בערוץ 10, זכתה לרייטינג גבוה של 20 אחוזי צפייה, נתון הנחשב לגבוה מאוד בערוץ 10.

נראה כי ההצלחה של הסדרה הצליחה להוציא את השדרן נתן זהבי מדעתו.

בראיון עם אמנון לוי שהתפרסם ביום שישי האחרון באתר 'וואלה' על רקע עליית הסדרה החדשה, דיבר לוי על נושאים שונים הקשורים במגזר החרדי, בין היתר האשים את נתן זהבי וגורמים נוספים בתקשורת בליבוי תמידי של השנאה לחרדים.

"יאיר לפיד לא פחות גרוע מגבי גזית ונתן זהבי, זה נורא פופולארי להכות בחרדים והם, זהבי וגזית, מצטרפים לפופוליזם הזה. אני לא יודע איך הסדרה תתקבל: לבוא באווירה הציבורית היום ולהגיד 'בואו תקשיבו לחרדים'? יכול להיות שגם עליי יירקו ברחוב", אמר לוי.

עוד בנושא:
כשאמנון לוי גילה את... הציבור החרדי • צפו

זהבי לא נותר חייב. במהלך תוכניתו 'זהבי עצבני' ששודרה היום (ב) ברדיו 103FM סיפר על כך שבשנת 1995 השקיע זמן רב בתוכנית ששמה הייתה 'זהבי מחפש תשובה', "חתכנו את הארץ לאורכה ולרחובה, 4 תחקירנים עבדו במשך שנתיים ובימים האחרונים ראיתי פרומואים בערוץ 10 'אמנון לוי מחפש תשובה'. פשוט גניבה".

זהבי הזכיר את הראיון שערך לוי באתר וואלה, "שמע, אני לא מכה בחרדים ואני לא שונא חרדים, אני שונא חרדים כמו שאני שונא חילונים ואני אוהב חרדים כמו שאני אוהב חילונים, איש איש כפי מעשיו".

עוד הוסיף זהבי: "חתיכת קרציה, אל תעשה פרסומת על הגב שלי. אתה מעתיקן, גנב קטן של תוכנית טלוויזיה מושקעת. כנראה זאת תכונת אופי בולטת אצלך לעשות מה שאחרים עושים רק יותר גרוע".

זהבי פנה לאמנון לוי כדי לקבל את תגובתו אך הלה סירב להגיב.
נתן זהבי אמנון לוי ערוץ 10 החרדים יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד