ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אחוזי הצבעה גבוהים אצל החילונים

חכם שלום זועק: "עורו ישנים משנתכם עורו"

ראש הישיבה חכם שלום כהן מדבר מקירות ליבו ואומר, "הם, היצר הרע עובד איתם חזק, ואנחנו ישנים. עורו ישנים משנתכם עורו, תקומו תלכו, אדם בשעה אחת אתה קונה עולם ומלואו, איך אתה ישן?" • צפו

חכם שלום זועק: "עורו ישנים משנתכם עורו"
חכם שלום כהן צילום: יעקב כהן

בעקבות המצב הקשה ואחוזי הצבעה גבוהים בריכוזי החילונים, יצא נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן בהקלטה היוצאת מקירות ליבו ובה קריאה לצאת ולפעול למען ש"ס.

"רבותי הפסוק אומר אשרי איש שומע לי", פותח חכם שלום, "רבותי הקב"ה נתן בידכם הזדמנות שבכמה שעות אתם יכולים לבנות העולם, לכבוד שמו יתברך, כל השומע קולי, כל השומע קולי ירוץ ויעשה את רצונו יתברך ולא רק הוא אם יכול, אלא כל אחד יביא אפילו יביא עוד אחד עוד שניים איתו".

"אנחנו יכולים במשך כמה שעות לעלות ולעלות במדרגות גבוהות לכבוד שמו יתברך, וכל מי שאוהב את הקב"ה ילך וישפיע על כל אחד ואחד, רבותי אתם לא יודעים, הקב"ה אוהב אתכם וייתן לכם את כל משאלות לבכם לטובה". 

"כל אחד אחד כמה שאפשר ולרוץ ולבחור בתנועת ש"ס, שהיא עומדת לכבודו יתברך להשיב את כל הדברים שבר מינן רוצים לכלות אותנו, רוצים להפוך את המדינה לחילונית, הם היצר הרע עובד איתם חזק, ואנחנו ישנים עורו ישנים משנתכם עורו, תקומו תלכו, אדם בשעה אחת קונה עולם ומלואו, איך אתה ישן?".

"עד מתי עצל תשכב, כל זה היצר הרע ולכן נותן אנחנו צריכים להילחם ביצר הרע כמה שנוכל. והקב"ה יעזור שימלא כל משאלות ליבנו לטובה ושתצליחו בכל מכל כל". 

חכם שלום כהן בחירות 2019 תנועת ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד