ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

שבועיים לפני כניסת המתחרים: ישראכרט מפחיתה עמלות לעסקים

הודיעה על הוזלת עמלות הסליקה ב-10% עד 15% לבתי עסק בפריפריה • זאת לקראת כניסת לאומי קארד וכאל לשוק • בעבר נטען נגד החברה כי היא מונופול בפריפריה

סליקה באשראי. צילום: יצחק לב ארי
סליקה באשראי. צילום: יצחק לב ארי

שבועיים בדיוק לפני כניסת המתחרים לשוק סליקת כרטיסי ישראכרט בבתי עסק, הודיעה הבוקר (ג') חברת ישראכרט בניהולו של עופר קוטלר על הפחתת עמלות הסליקה לחלק מבתי עסק ב-10% עד 15%. מהלך זה יקטין את האטרקטיביות עבור בתי עסק אלו לעבור למתחרים כאשר אלו יחלו לפעול בשוק כרטיסי ישראכרט.

עד כה ישראכרט פעלה כמונופול בסליקת כרטיסיה בבתי עסק. כניסת המתחרים בעוד שבועיים מתאפשרת בעקבות חוק ישראכרט שאילץ את החברה לאפשר גם למתחרותיה לסלוק את הכרטיסים. ישראכרט כבר חתמה על הסכם סליקה עם חברת לאומי קארד לאחר שזו נעתרה לתנאים שישראכרט הציבה בפניה, אולם טרם חתמה על הסכם סליקה עם חברת כאל.

בעבר נטען כנגד ישראכרט כי היא מנצלת את כוחה המונופוליסטי מול בתי עסק בפריפריה וגובה מהם מחירים גבוהים יותר מאשר מבתי עסק במרכז הארץ. כעת לקראת פתיחת השוק לתחרות - ישראכרט כאמור מפחיתה עמלות לעסקים בפריפריה.

רון וקסלר, סמנכ"ל המסחר של קבוצת ישראכרט, אמר היום: "מהלך הפחתת עמלות הסליקה לבתי עסק קטנים ובינוניים בפריפריה החל כבר לפני כשנה בפעילות ממוקדת ומקומית. כעת הבשילה התוכנית למהלך גדול אשר יכלול כ-7,000 בתי עסק להם תוענק הנחה בעמלת הסליקה בהיקף של 10%-15% בהתאם למחזור הקניות".
ישראכארט עמלות תחרות מחירים אשראי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד