י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הכישלון של עוצמה • ראיון

בן גביר מאשים: "עמית סגל - כמו השמאל"

לאחר הכישלון המסתמן של עוצמה יהודית: בן גביר בראיון לוחמני במיוחד • בראיון ל'בחדרי חרדים' תוקף בן גביר בחריפות את נתניהו ("חוסר אחריות משווע"), את עמית סגל ("תדרך נגדנו") ואת ראשי 'ימינה' ("יהירים ושחצנים") - שלטענתו הביאו למפלה של 'עוצמה'

בן גביר מאשים: "עמית סגל - כמו השמאל"
איתמר בן גביר/עמית סגל צילום: יונתן זינדל/הדס פרוש, פלאש 90

עד כמה אתם מאוכזבים מתוצאות הבחירות?

ברור לך שאנחנו מאוכזבים. אני אדם ריאלי מטבעי. עדיין צריך לעקוב אחרי הנתונים. מה שברור הערב הזה - שאכן צדקנו כשאמרנו לאורך כל הדרך שלא תהיה ממשלת ימין ללא עוצמה יהודית. ולדעתי היה כאן מהלך של חוסר אחריות משווע - קודם כל של ראש הממשלה בנימין נתניהו. אם המדגמים יישארו כמו שהם - הוא (נתניהו י.א) לא גאון ולא פוליטי. המתקפה שלו כלפינו הייתה צעד הכי טיפשי שלו במערכת הבחירות הזאת. תראה לדוגמא אל מול היחס של נתניהו את היחס של גנץ לעמיר פרץ. הוא יכל לקוף ולהוריד אותו והוא לא עשה את זה. נתניהו כן עשה.

מה ההערכות של אנשיך בשטח, כמה קולות קיבלתם?

קיבלנו בין 70,000 ל-100,000 קולות. נתניהו הזיק משמעותית לאפשרות שנעבור את אחוז החסימה.

גם מפלגת ימינה הייתה שותפה לתוצאה?

כל הקמפיין של בנט, שקד וסמוטריץ' התעסק בנו. יהירים ושחצנים. אנשים שעושים 'אקזיט' מהציונות הדתית. הם לא רצו שותפות אמתית. 

עמית סגל ותקשורת הציונות הדתית

עמית סגל הוא עיתונאי מוערך, ומסתבר שהוא עשה לנו את כל מה שהוא טוען לאורך כל השנים שהשמאל עושה לימין. הם פעלו כתקשורת מוטה. עם אג'נדה. כמו פראבדה. גם עמית סגל, גם ערוץ 7 גם עיתון 'בשבע'.

דווקא כצופה מן הצד ההתרשמות שלי שקיבלתם בתקשורת סיקור יתר - בהשוואה למפלגות אחרות בגודל שלכם

לא מערוץ 7, לא מ'בשבע' ובטח ובטח לא מעמית סגל - שישב מידי ערב באולפן שלו ('החדשות', י.א) והשתמש בכל הכלים העומדים לרשותו כדי לתדרך נגדנו. וזה מראה שהתקשורת הזאת עדיין צריכה לעבור שינוי.

רבים הזהירו שלא תעברו את אחוז החסימה, למה חשבתם שנכון לרוץ בכל זאת?

יש לנו ציבור. הציבור שלנו לא מצביע ימינה, לא מצביע לליכוד ולא לאף אחד אחר - גם לא לאגודת ישראל. עם כל הכבוד וההערכה. ולכן אנחנו מחויבים לציבור הזה.

לא תנסו בפעם הבאה להתגמש יותר ע"מ להתאחד עם מפלגה כזאת או אחרת?

הם רצו להביא לנו את המקום השביעי ברשימה לכנסת. יש עוד מישהו שהיה מסוגל להביא בין 70,000 ל-100,000 קולות? האם זה מצדיק את היחס הזה שקיבלנו?

לולי בג"צ וועדת הבחירות היו פוסלים את בן ארי ומרזל - זה היה משנה את התמונה?

הכל יכול להיות. היו לנו הרבה מגבלות. היה לנו תקציב שהיה מתאים לראשות עירייה, לא לריצה לכנסת. אבל בזכות מסירות הנפש של הפעילים שלנו - הגענו להיקפים גדולים.

'בחדרי חרדים' פנה לעיתונאי עמית סגל והוא בחר שלא להגיב לדברים.

איתמר בן גביר עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 69 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד