י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מה אמר לו נשיא המועצת

דרעי נשא נאום ניצחון: "כולם הספידו אותנו"

כשהוא מלא תקווה ש'הליכוד' יגבר על 'כחול לבן' ונתניהו יקבל את המנדט להרכיב את הממשלה, נשא יו"ר ש"ס נאום בפני אלפי פעילים ואמר,  "עכשיו אריה צריך ביבי חזק" • צפו בתיעוד מהמקום

דרעי נשא נאום ניצחון: "כולם הספידו אותנו"
חגיגות הניצחון בש"ס הלילה צילום: יעקב כהן

בש"ס מבושמים מהתוצאות שמנבאות לתנועה בין 8 ל-9 מנדטים וחגגו ניצחון במטה המפלגה המרכזי. יו"ר ש"ס אריה דרעי בהצליח בקושי לשאת את נאומו מרוב תשואות הקהל שהחלו בספירה מ-1 עד עשר, בתקווה שהמפלגה תשיג עשרה מנדטים: "באתי כעת מביתו של חכם שלום ואמר לי שעשירי קודש", בישר דרעי לקהל הנלהב, "כולם הספידו אותנו, אמרו שסיימנו את תפקידנו והנה ברוך השם התוצאה. אנחנו שמחים למרות שיש לנו חוסר ידיעה גדול. באנו להודות לקדוש ברוך הוא אנחנו לא כפויי טובה".

דרעי הוסיף ואמר, "במשך חמש שנים גיהצו אותנו, מחקו אותנו, אמרו שש"ס סיימה את דרכה. אמרו שלא נעבור את אחוז החסימה וקיבלנו בסוף 8 מנדטים. אני כבר אומר לכם שלמרות ההסתה החמורה עלינו בעשרות אלפי קולות וזה אחרי ש'עוצמה' גם לקחו לנו קולות", בשלב זה נשמעו קריאות 'בוז' בקהל.

בזמן נאומו של דרעי צעקו האלפים, "ביבי צריך אריה חזק". דרעי הגיב: "עכשיו אריה צריך ביבי חזק".

לסיום אמר יו"ר ש"ס, |אני מקווה שכל הפסילות והחרמות ייעלמו ונוכל להקים ממשלה במהרה. אני גאה בש"סניקים שלנו שפועלים עם אש בעיניים".

אריה דרעי תנועת ש"ס בנימין נתניהו בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד