י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"היו באיזור המון ילדים וילדות"

משאית התדרדרה לעבר גן ילדים במודיעין עילית; ילד בן 3 נפצע

נס במודיעין עילית: משאית שהתדרדרה פגעה ופצעה ילד בן 3.5 שנלכד תחתיה • המשטרה פתחה בחקירה ואדם נוסף כבן 35 נפצע קל

משאית התדרדרה לעבר גן ילדים במודיעין עילית; ילד בן 3 נפצע
התנגשות משאית בקראוון מוסד חינוכי צילום: ישי ראוכברגר דוברות מד"א

תאונה חריגה התרחשה לפני שעה קלה (רביעי) בעיר מודיעין עילית. משאית התדרדרה לעבר גן ילדים וכתוצאה מכך נפגע אחד הילדים שנכח במקום. בנוסף, נפצע גם גבר כבן 35.

התאונה אירעה בסמוך לשעה 13:35, ברחוב רשב"י במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לילד שנפגע וכן לאדם כבן 35. ילד בן 3.5 פונה במצב במצב בינוני עם חבלת ראש לבית החולים תל השומר, וגבר כבן 35 במצב קל.

בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות המקרה. "מדובר באיזור שיש בו הרבה מוסדות חינוך, ובשעת התאונה היו באיזור המון ילדים וילדות" אומר ל'בחדרי חרדים' אחד הנוכחים במקום, "היה שם ניסי ניסים".

שמואל רוזנגרטן ראש סניף איחוד הצלה במודיעין עילית מדווח מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות משאית שפגעה בילד ולאחר מכן נבלמה בקראוון של מוסד חינוכי. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לילד הולך הרגל שנפצע באורח בינוני".

חובש בכיר במד״א, פכרי איברהים, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו משאית גדולה בחצר גן ילדים. אזרחים במקום סיפרו שהם חילצו את הילד שהיה לכוד מתחת למשאית. הוא היה היה בהכרה מלאה וסבל מחבלת ראש. גבר נוסף ששהה בסמוך נפגע באורח קל. הענקנו לפעוט טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים, ופינינו את שניהם בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תל השומר".

תל השומר מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד