י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

זו האסטרטגיה שהרחיבה קהלים ל'יהדות התורה'

ביהדות התורה מסכמים בסיפוק קמפיין מוצלח • הסיבה לניצחון: עצרות הענק שהעירו את השטח • בצוות האסטרטגי של יהדות התורה הגיעו למסקנה כי עצרות הענק והקמפיין הנרחב עם דמותו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, סיפקו תוספת כוח עצומה למפלגה • היועץ האסטרטגי של יהדות התורה ירח טוקר: "היעד האסטרטגי של הרחבת מעגלי התמיכה בקהלים חדשים – הצליח מעל המשוער"

זו האסטרטגיה שהרחיבה קהלים ל'יהדות התורה'
מרן הגר"ח קנייבסקי בעצרת בחירות צילום: שוקי לרר

עצרות ענק בהשתתפות הגר"ח, פרסומים בנתיבי איילון, וקמפיין חוצות מקיף: יום למחרת הבחירות הדרמטיות לכנסת, ב"יהדות התורה" שזכתה ב-8 מנדטים, מסכמים את מערכת הבחירות המאתגרת. בצוות האסטרטגי של יהדות התורה מסבירים כי מניתוח שערכו עולה כי המרכיב המשמעותי ביותר שהוביל למנדט השמיני הוא התגייסותו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, שחרף גילו המופלג עבר מעיר לעיר וגייס עוד ועוד תומכים ליהדות התורה.

ראשי ארגוני הקירוב מעידים על גל של התעוררות בעקבות המסעות הרוחניים של מרן שר התורה, כאשר כזכור, במעמדים הרבים הצהירו עוד ועוד צעירים על קבלת עול מלכות שמיים, כאשר יש המקבלים על עצמם להניח תפילין, שמירת שבת וקביעת עיתים לתורה. לדברי ראשי ארגוני הקירוב, דמותו של מרן הגר"ח קניבסקי השפיעה באופן ישיר על אלפים להצביע לראשונה ליהדות התורה, ומדובר במהלך משמעותי להרחבת הקהלים של המפלגה.

במהלך עצרות הענק שהתקיימו בדרום ובצפון, בירושלים ובבני ברק בהשתתפות מרן שר התורה וגדולי ישראל שליט"א, רבנים ואדמו"רים, חולקו דיסקים מיוחדים עם תכני חיזוק לקראת ימים גורליים אלו, שגרמו גם הם לציבורים נרחבים להתגייס ולהתעורר לתמיכה במפלגה.

"ראינו כבר מהעצרת הראשונה שזה מעורר את הציבור בצורה בלתי רגילה" אומר היועץ האסטרטגי ירח טוקר שהוביל את המסע ברחבי הארץ. "הציבור פשוט יצא מגדרו כשמרן שר התורה הגיע לעצרות. היה ביקוש אדיר ואוטובוסים זרמו מכל האזור. היה ברור שתהיה לזה השפעה ישירה בקלפי".

"אנו רואים שוב, כמו במערכות בחירות קדומות, שדמותו העילאית של מרן התורה הגר"ח קניבסקי, מהלכת קסמים על כל יהודי בעל נפש" מוסיף טוקר. "ההשפעה שלו היא עצומה, אנחנו רואים גידול משמעותי בכמות הקולות במחוזות חדשים, בדגש על מקומות שבהן ביקר מרן הגר"ח. מעבר לעניין התמיכה במפלגה, יש כאן מימד של התעוררות, דבר חשוב ומרגש בפרט לקראת הימים הנוראים, ולראשונה אפשר לראות בוודאות כיצד יהדות התורה מרחיבה את מעגלי בתמיכה שלה בקרב ציבורים נוספים – יעד אסטרטגי שסומן כבר בתחילת המערכה".

יהדות התורה בחירות הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד