כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מכתבה של אשת האברך הפצוע: "הצילו. חמלו על ילדי"

אשתו של יוסף שוורץ, שנפצע לפני חודש בתאונה ונלחם על חייו, פרסמה מכתב: "הצילו. עוררו רחמי שמים על בעלי" • ביממה הקרובה ינסו הרופאים להסיר את ההנשמה

תאונה. צילום: שמוליק סופר. חדשות 24
תאונה. צילום: שמוליק סופר. חדשות 24

חודש עבר מאז אושפז האברך יוסף שוורץ, חסיד ברסלב ותושב העיר מודיעין עילית, ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים 'תל השומר', בעקבות תאונת דרכים קשה שעבר בערב פסח האחרון בעיר בה הוא מתגורר.

שוורץ נפגע באורח קשה מאוטובוס ברחוב רשב"י בעיר. כתוצאה מהפגיעה הוא נלכד תחת רכב כשהוא מחוסר הכרה, ולאחר שחולץ פונה לבית החולים.

במשך חודש ימים הוא נלחם על חייו. בשבועות האחרונים הרבו בקהילת ברסלב בעיר לקיים לרפואתו עצרות תפילה. גם בקהילות שונות ברחבי הארץ הרבו תפילה בעבורו.

ל'בחדרי חרדים' הגיע מכתב שנתלה במודיעין עילית, בו מבקשת אשתו בכתב ידה להרבות בתפילות לרפואת בעלה: "הצילו!" נכתב במודעה. "היום זה המכריע לבעלי יוסף בן מלכה, אנא עוררו רחמי שמיים, וכן שימו על לוח המודעות, נא חמלו על ילדיי הקטנים. מעומק הלב, ב. שוורץ, אשת יוסף".

בצד המודעה נכתב: "דחוף".

אחד מעסקני ברסלב בעיר אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים', כי בימים האחרונים מנסים הרופאים להעיר אותו כדי לראות כיצד יגיב. "נעשה תהליך רפואי במטרה להוריד את ההרדמה וביממה הקרובה אנחנו מאמינים שתהיה הכרעה סופית אם הוא יכול להישאר ללא הרדמה או שמא המצב הרפואי עדיין בגדר קשה ומבחינה רפואית זה מסוכן להשאירו בלי ההרדמה".
יוסף שוורץ מודיעין עילית תאונת דרכים תל השומר ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד