י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בדרך להרכבת הקואליציה?

ליצמן בכניסה לפגישה עם נתניהו: "טבעי שהוא ילך איתנו"

בשעה זו ראשי מפלגות גוש הימין נועדים עם ראש הממשלה נתניהו, לאחר התוצאה הדרמטית בה ראש הממשלה לא הצליח להשיג רוב של 61 לגוש בימין ללא אביגדור ליברמן, כשהחשש מתרכז בעיקר בסיעות החרדיות • ליצמן: מוכן לשבת עם ליברמן "בתנאי שהוא יניח תפילין בכל יום"

ליצמן בכניסה לפגישה עם נתניהו: "טבעי שהוא ילך איתנו"
פגישת ראשי הימין עם נתניהו צילום: באדיבות המצלם

בלשכת ראש הממשלה נועדים בשעה זו ראשי מפלגות גוש הימין עם ראש הממשלה נתניהו, לאחר התוצאה הדרמטית בה ראש הממשלה לא הצליח להשיג רוב של 61 לגוש בימין ללא אביגדור ליברמן, כשהחשש מתרכז בעיקר בסיעות החרדיות.

בפתח הפגישה אמר חבר הכנסת יעקב ליצמן ל'בחדרי חרדים': כי בדרך כלל ראש הממשלה נתניהו "הוא איש חכם ומוצלח" כך שהוא מעריך שיש לו סיכוי להרכיב ממשלה למרות שחברים 6 מנדטים לגוש הימין.

ליצמן אמר עוד לשאלת 'בחדרי חרדים' כי הם לא ידרשו מנתניהו התחייבות כי הוא יילך איתם ולא ילך לממשלת אחדות בתמורה לתמיכה בפני הנשיא שלדבריו, "זה טבעי, הוא אמר את זה כל הזמן, לא צריך לדרוש את זה. הוא אומר על הזמן שהוא יילך רק איתנו".

ליצמן התייחס בנוסף גם לתרחיש אפשרי שהחרדים ישבו יחד עם אביגדור ליברמן באותה ממשלה למרות ההכפשות שלו כנגד המגזר בחרדי ואמר כי, "יש הבדל בין ליברמן ללפיד, בזמן שלפיד עשה את זה (נגד החרדי א.ק) ליברמן רק דיבר בלה בלה בלה, הוא לא עושה כלום". הוא משיב לתנאי של ליברמן ואומר כי הוא מכין לשבת עם ליברמן "בתנאי שהוא יניח תפילין בכל יום".

בנוסף, ראשי סיעות הימין התכנסו כעת במשרד ראש הממשלה בירושלים והתחייבו על בלוק ימין אחד בהובלת ראש הממשלה נתניהו, שיפעל יחד לכינונה של הממשלה הבאה, שם הוחלט להקים צוות מו״מ משותף לכל סיעות בלוק הימין.

בפגישה עם ראש הממשלה נתניהו השתתף השר יריב לוין וראשי הסיעות: יעקב ליצמן, משה גפני, נפתלי בנט, איילת שקד, בצלאל סמוטריץ׳.

השר אריה דרעי נפגש עם ראש הממשלה נתניהו מוקדם יותר הבוקר, מאחר ולא יכל להשתתף בפגישה בשל אזכרת השר לשעבר דוד אזולאי.

יעקב ליצמן בנימין נתניהו אביגדור ליברמן קואליציה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד