י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לקראת השנה החדשה - שדרגו את המטבח

ראש השנה כבר כאן ועכשיו זו ההזדמנות הכי טובה לשדרג את המטבח • לא משנה אם בחרתם לארח או להתארח, כך תתאימו את המטבח החדש לצרכים שלכם

לקראת השנה החדשה - שדרגו את המטבח
מטבח מעוצב צילום: pexels

שדרוג של המטבח אחת לתקופה מסוימת יכול להשפיע בצורה ישירה על איכות החיים של כל בני המשפחה. המטבח הוא החדר שאליו אנחנו נכנסים כדי להירגע, לבשל ולבלות זמן איכות עם הילדים ובו אנחנו גם נמצאים במהלך אירוח חברים וקרובים. בנוסף, השימוש היום יומי במטבח עלול לשחוק אותו והאינטנסיביות לפעמים מונעת מאיתנו לממש את הפוטנציאל שלו.

אז מה עושים? מנצלים את חגי תשרי כדי להחליף את העיצוב של המטבח ולהתאים אותו לצרכים החדשים של המשפחה. רגע לפני שתארחו או תתארחו, הנה כמה דברים שכדאי לכם לעשות על מנת להשיג את המטרה:

  1. החליפו ארונות

הארון הוא הפריט העיקרי והמאפיין המובהק ביותר של המטבח. במקום להחליף את כל המטבח וגם את התשתיות, אפשר לשדרג את חלל הפנים בעזרת החלפת ארונות והוספת פתרונות אחסון. הסוד הוא להתאים את מספר פתרונות האחסון לאופי השימוש במטבח ולנצל טוב יותר את המקום הפנוי. כמו כן, אפשר לבחור בין סגנונות עיצוב של מטבחים ולדאוג שגם הם יתאימו לארון הנבחר.

  1. החליפו ידיות

עוד דרך טובה לשדרג את המטבח בלי להתאמץ היא להחליף את הידיות ואת שאר מוצרי הפרזול. מאחורי הקלעים, זה אומר שאפשר להחליף צירים של הארונות וגם את המנגנונים שמשפיעים על המגירות – כמו למשל שדרוג למנגנוני טריקה שקטה. על פני השטח, הדגש הוא על החלפת ידיות כאמצעי דקורטיבי ובולט בתוך המטבח הביתי.

  1. הוסיפו אביזרים

יש גם שיטות לשדרג את המטבח בלי לבצע שום סוג של שיפוץ, כמו למשל באמצעות הוספת אביזרים חדשים. כאן אתם יכולים לבחור האם להוסיף אביזרי עזר לבישול, טיגון ואפייה או לרכוש אביזרי חשמל כגון מיקסר, מטחנה, מסחטה, מכונת קפה וכן הלאה. מטבע הדברים, סוג וכמות האביזרים שתוסיפו ייקבעו לפי מסגרת התקציב שעומדת לרשותכם.

  1. החליפו תאורה

לא רבים לוקחים בחשבון את ההשפעה של התאורה על האווירה במטבח. היות ומדובר על משהו שמשנה את העיצוב של המטבח בלי לגזול מהמקום הפנוי, כדאי אחת לתקופה מסוימת לוותר על המנורות הרגילות לטובת נברשת מודרנית ואופנתית. כמו כן, החלפת הנורות לדגמים מודרניים יותר תחסוך עבורכם בהוצאות החשמל.

  1. הוסיפו ריצוף או חיפוי קיר

מעצבי פנים ואנשי מקצוע מאוד ממליצים על התאמת ריצוף וחיפוי קיר למאפיינים המיוחדים של המטבח. בגלל שמדובר על חדר שיש בו לעיתים אדים ועשן, כדאי שחיפוי הקיר והריצוף יהיו קלים לניקיון ותחזוקה. מבחינה דקורטיבית, ניתן ליהנות מכל היתרונות בעזרת פרקט סינתטי לרצפה וחיפוי בריקים או אריחי קרמיקה לקירות.

מטבח עיצוב פנים חגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד