ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"נסגור את הישיבות"

היום שאחרי: רון קובי זועם ויורה לכל עבר • צפו

ביום שאחרי כישלונו בבחירות הארציות, עולה יו"ר 'הימין החילוני' רון קובי למתקפה ויורה לכל הכיוונים • "אני לא אצטער על שום מילה שאמרתי על הרב קוק. בתוך הישיבה שלו יש בעייתיים" •  לאחר שבקמפיין תקף אותו קשות, הוא עובר לחבק את יו"ר 'ישראל ביתנו': "אני סומך על ליברמן" • צפו

היום שאחרי: רון קובי זועם ויורה לכל עבר • צפו
רון קובי צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ביום שאחרי הבחירות, בהן ראש עיריית טבריה ויו"ר מפלגת 'הימין החילוני' רון קובי זכה בשלל דל של 2300 קולות - הוא עולה למתקפה ויורה לכל הכיוונים.

בשידור שהעביר אמש בחשבון הפייסבוק שלו מהעיר טבריה, תקף רון קובי את החרדים כהרגלו ואף הקצין את דבריו ותקף ישירות את הגה"צ דב קוק ורבנים נוספים.

"אנחנו פה כדי לקחת את העיר הזו ולהעיף אותה למעלה" אומר קובי, "ובמה שעשינו נחזק אותה עוד יותר. מפה, מטבריה, תגיע הבשורה. אריה דרעי נופל, הוא הולך לאופוזיציה".

"ואם החברים בישיבות יתחילו לעשות בעיות וימשיכו לקלל, אז נסגור להם את הישיבות" מתריס קובי.

במענה לשאלת צופה, שתהה האם קובי מתחרט על דברים שאמר כנגד הרב קוק מטבריה ענה קובי, "אני לא אצטער על שום מילה שאמרתי על הרב קוק. בתוך הישיבה שלו יש בעייתיים ואם הוא לא ינקה את הישיבה שלו הוא בבעיה".

"נגמרה התקופה בה אנו סותמים את הפה. הרבנים לא ינהלו כאן את המדינה. תהיה פה ממשלה חילונית עם אנשים שרוצים לעבוד ולא על בסיס של אינטרסים ודת".

"אני סומך על ליברמן" מפתיע קובי ומביע תמיכה באביגדור ליברמן לאחר שבמערכת הבחירות תקף אותו נמרצות ואף כינה אותו 'נמר מנייר'.

"הוא יידע לנתב את כולם. נגמרו הבחירות. זה הזמן לקחת את כל החילונים ולאחד אותם".

קובי לא מתייחס בדבריו לנתון הדל שהשיג בבחירות, לטענתו הוא זה שהעלה על סדר היום את נושא 'הכפייה החרדית' ובזכותו הגיעה התוצאה הפוליטית החדשה.

"נשכבנו על הגדר בשביל כולם" מבהיר קובי. "נסענו לאשדוד, לבני ברק, לירושלים ולכותל כדי להראות לכם איך החרדים מתנהגים. לא חשבנו שמשם יגיעו לנו קולות".

 

רון קובי הימין החילוני טבריה עיריית טבריה דב קוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 95 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד