ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
פרסום ראשון

מועצת גדולי התורה תתכנס ותדון באפשרות של ממשלת אחדות

פרסום ראשון: לאחר תוצאת התיקו הבעייתית של הבחירות והאפשרות כי נתניהו וגנץ ילכו על מהלך של ממשלת אחדות, מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' תתכנס בשבוע הבא במטרה להכריע האם להמשיך את החרם הקיים כנגד ישיבה עם לפיד, או להסירו במטרה להקים ממשלה

מועצת גדולי התורה תתכנס ותדון באפשרות של ממשלת אחדות
מועצת גדולי התורה צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון; לאחר שאזרחי ישראל לא הכריעו על זהות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל, וכאשר לאף אחד מהגושים אין רוב של 61 כדי להרכיב ממשלה - מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל תתכנס בשבוע הבא לדון באפשרות של ממשלת אחדות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשעות האחרונות נעשים תיאומים בין בתי גדולי ישראל לתאם מועד מתאים לכינוס דחוף של מועצת גדולי התורה כבר בשבוע הבא, כשעל פי המסתמן הכינוס יערך ביום שני הקרוב ובו יעלו השאלות על הפרק בפני גדולי ישראל.

בין השאלות שיעלו לדיון, תעלה גם השאלה האם להמשיך את החרם של המפלגות החרדיות כלפי ישיבה עם יאיר לפיד בממשלה, כאשר ב'יהדות התורה' הדעות חלוקות ביממה החולפת, וזאת למרות שהסיכויים לכך הם אפסיים.

בנוסף, חברי מפלגת 'דגל התורה', צפויים לעלות הערב (חמישי) למעונם של מנהיגי המפלגה, שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, בכדי לעדכנם על מערכת הבחירות וכן להיוועץ עמם לקראת פתיחת המו"מ הקואליציוני.

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה, כי בישיבת סיעת 'יהדות התורה' אמש (רביעי), סיכמו חברי הסיעה כי הם יהיו מוכנים לישיבת בממשלת אחדות, כאשר בימים הקרובים יפתחו חברי הסיעות במו"מ עם הליכוד, שמצידו יכין יחד מסמך דרישות של גוש הימין שיוצג בפני 'כחול לבן' בתמורה להקמת ממשלת אחדות.

יאיר לפיד ממשלת אחדות מועצת גדולי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד