י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ליברמן מאשים

נתניהו הקים 'גוש הלכה' ומנסה לשכנע ח"כים להצטרף

בצל החשש של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, כי תוקם ממשלת אחדות והוא יוותר בחוץ, כותב ליברמן בחשבון הפייסבוק לו: "הוא קורא לאחדות ומנגד ממשיך בנסיונות שלו לשכנע ח"כים ממפלגות אחרות להצטרף אליו ול'גוש ההלכה' שהקים אתמול"

נתניהו הקים 'גוש הלכה' ומנסה לשכנע ח"כים להצטרף
ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בצל הדיונים על האפשרות להקמת ממשלת אחדות בין 'הליכוד' ל'כחול לבן' ללא 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן מאשים את ראש הממשלה נתניהו בכך שהוא פועל לגייס חברי כנסת מגוש המכרז-שמאל כדי להקים ממשלת 61ץ לדברי ליברמן, נתניהו נערך לבחירות שלישיות.

בפוסט שפרסם ברשת הפייסבוק כתב ליברמן, "בזמן שתוצאות הבחירות מתחילות להתבהר, נתניהו החל לעבוד במרץ על הספין החדש שלו, שיוביל את מדינת ישראל לסיבוב בחירות נוסף במטרה להשיג 61 לממשלת החלומות שלו". לטענת ליברמן, "לגוש שהקים נתניהו אין שום קשר לימין. נתניהו, שהחזיר את חברון לערפאת והצביע בעד ההתנתקות, הוא בטח לא ימין אלא סתם כדאיניק".

ליברמן מוסיף, כי "יצירת "גוש ההלכה" של 55-56 ח"כים של 'הליכוד', המפלגות החרדיות והמשיחיים, והקריאה לבני גנץ להצטרף לממשלת אחדות עם הגוש, זה לא פחות מאחיזת עיניים ויצירת מצג שווא בשביל להכשיר את דעת הקהל לטובת סיבוב בחירות שלישי."

"נתניהו" אומר יו"ר 'ישראל ביתנו', "שלא מוכן לקבל את הכרעת הבוחר ולהודות בכישלון שלו, נאחז בקרנות המזבח ומנסה לייצר תודעה, שכביכול "הליכוד" ניצחה בבחירות, קראה לממשלת אחדות וגנץ וליברמן הם שהכשילו את המהלך".

״למעשה״, מאשים ליברמן, ״נתניהו עובד במקביל בשני ערוצים. מצד אחד, הוא מנסה להרדים את המערכת כאשר הוא קורא לאחדות ומנגד ממשיך בנסיונות שלו לשכנע ח"כים ממפלגות אחרות להצטרף אליו ול"גוש ההלכה" שהקים אתמול, על מנת להשיג רוב של 61 מנדטים. במידה ויכשל בהשגת הרוב הוא יפיל את האשמה להכשלת ממשלת האחדות על גנץ ועליי ויוביל את מדינת ישראל למערכת בחירות נוספת״.

ליברמן קרא ליושב ראש כחול לבן, חה״כ בני גנץ להיפגש ולדון על הקמת ממשלה משותפת שהוא הוסיף ״ אני קורא פעם נוספת לראש הממשלה נתניהו להפסיק עם התרגילים הפוליטיים, השטיקים והטריקים. בוא נשב אתה, בני גנץ ואנוכי, ונקים ממשלה לאומית ליברלית רחבה למען עתידה של מדינת ישראל.״

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד