ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ביום ראשון

נשיא המדינה יחל בסבב הפגישות עם כלל הסיעות

נשיא המדינה יחל ביום ראשון את סבב ההתייעצויות עם כלל הסיעות שנבחרו לכנסת ולאחריו ימשיך בשיח עם המועמדים המומלצים על ידי הסיעות לקבלת המנדט להרכבת הממשלה

נשיא המדינה יחל בסבב הפגישות עם כלל הסיעות
ריבלין ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מנכ"ל בית הנשיא הראל טובי, שיגר היום אחר הצהריים מכתבים רשמיים לנציגי הסיעות והודיעם כי נשיא המדינה יחל את סבב ההתייעצויות עם כלל הסיעות, שנבחרו לכנסת ביום ראשון, כ"ב באלול, 22 בספטמבר בשעות אחר הצהריים.

הנשיא קיבל את ההחלטה לאחר שיחת תיאום בנושא עם יו"ר ועדת הבחירות, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, כבוד השופט חנן מלצר מוקדם יותר היום ולאחר שקיבל את הסכמתו לכך.

בתום סבב ההתייעצויות האורך בדרך כלל כיומיים, וברקע הבקשות אשר הופנו אליו על ידי המערכת הפוליטית, יזמן הנשיא אליו במידת הצורך, את המועמדים הרלוונטיים להרכבת ממשלה כפי שיעלו מהמלצות כלל הסיעות.

לאחר קבלת תוצאות הבחירות הרשמיות מידי השופט מלצר ביום חמישי, כ"ה באלול, 25 בספטמבר, ישקול הנשיא את הצורך בהשלמת סבב ההתייעצויות באם יידרש לכך.

כפי שהתבצע לראשונה בבחירות הקודמות, הנחה נשיא המדינה על העברת מפגשיו עם הסיעות השונות בשידור חי, בכל פלטפורמות המדיה השונות וזאת מתוך רצון לקדם שקיפות מול אזרחי ישראל.

 

רובי ריבלין נשיא המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד