ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

חג שמח עם רשת ווישוז

בהשקה חגיגית  השתתפו עשרות עיתונאיות ומובילות דעה אשר קיבלו סקירה מקיפה על הקולקציה החדשה של חורף 19-20 והתפעלו מהקולקצייה הטרנדית והאופנתית שמחכה לנו בחנויות הרשת

חג שמח עם רשת ווישוז
קרוקס ברשת וישוז צילום: עמירם בן ישי

החגים בפתח, ראש השנה, חג של יומיים, הולכים לשמוע תקיעות שופר וצועדים עם נעלי ווישוז החגיגיות.

גם ברשת WESHOES התכוננו לקראת החגים ודאגו לקולקציית חג מרשימה. הרשת שתמיד מתחדשת הם משקיעים ומתחדשים במאות פריטים קסומים.

רשת WESHOES מביאה עבורנו בשורה של סתיו וחורף והשיקה את הקולקציה האופנתית והטרנדית הקולקציה מבטיחה כמו תמיד נוחות ואופנה וחוויה של ממש.

בקולקציית החורף של WESHOES צועדים עד הסוף... הצבעים השולטים הם גווני הסתיו הדגמים מלאים בטקסטורות, אפליקציות, אם נציץ על המותגים המובילים נגלה כי מותג Crocs - המותג הוותיק והאהוב ממשיך את המסורת ומחדש גם הפעם. הנעל עם הטכנולוגיה החדישה: Lite ride, שמאופיינת בנעליים קלות יותר, רכות יותר ומעוצבות על פי צו האופנה העכשווי בעולם. הפתיעה עם דגמים נוספים כגון נעלי קרוקס לבנות מקושטות שמתאימות לתפילות בבית הכנסת, ועד צבעוניות שאיתם אפשר להנות בסעודת החג.

Seventy nine- מותג הפרייבט לייבל של ווישוז, ממשיך לחדש גם העונה עם קולקציית נעליים אופנתיות לנשים וגברים וכן קולקציית ערב לנשים, במגוון רחב של סגנונות וטרנדים על פי צו האופנה, בגזרות אופנתיות שמשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות. כי אופנה ונוחות יכולות לצעוד יחד...

Magma + Candy –קולקציית הפרייבט לייבל של ווישוז לילדים, המשלבת דגמים חגיגיים ויומיומיים. העונה נוספו גם סנדלים העשויים בטכנולוגיה ייחודית וחומרים מוקפדים המקנים נוחות מקסימלית המאפשרת חופשיות וסטייל.  
מכיוון שנוחות ובריאות הילדים היא ערך עליון עבור כולם, ניכרת התחשבות גם בפרטים הקטנים כמו נעילה וחליצה קלות במיוחד.

ועוד מותגים בולטים העונה הם: בלנסטון, קוביאן, דיזיגוואל ואינובו.

הקולקציה ברשת WESHOES מותאמת לכל המשפחה. כל אחד ואחד מוזמן למצוא את הנעל הייחודית והמושלמת עבורו וליהנות מעונת החגים .

רשת החנויות Weshoes  מונה כיום מעל 65 סניפים מצפון ועד דרום.
בנוסף, הרשת אוחזת בחנות אונליין מצליחה : www.weshoes.co.il, מדובר באחד מאתרי הנעליים החדשניים, האופנתיים והמובילים בישראל.

המגוון בחנויות רחב ונותן מענה אופנתי, איכותי ונוח לקהל לקוחות מגוון של נשים, גברים וילדים.

וישוז קרוקס נעליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד