י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
9 נפגעים בתאונת דרכים

ביתר עילית: נערה נפצעה מאוטובוס שהדרדר

אוטובוס שהדרדר ופגע באוטובוס אחר שחנה בעיר ביתר עלית, הוביל לפציעתה באופן בינוני של נערה בת 15 ולפצועים נוספים • הנהג הפוגע עוכב לחקירה

ביתר עילית: נערה נפצעה מאוטובוס שהדרדר
תאונת דרכים בין אוטובוסים בביתר צילום: אלי דויטש

תשעה פצועים בתאונת דרכים בביתר עילית, כאשר אוטובוס ככל הנראה התדרדר ופגע באוטובוס חונה. הנהג הפוגע עוכב לחקירה.

התאונה אירעה בסמוך לשעה 15:10 ברחוב המגיד ממעזריטש בביתר עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לתשעה נפגעים.

מזירת התאונה פונתה נערה כבת 15, שעל פי הערכת כוחות הרפואה במקום מצבה קשה עם חבלת ראש, לבית החולים הדסה עין כרם. בנוסף, נער צעיר כבן 19 פונה במצב בינוני עם חבלות בחזה ובבטן לבית החולים שערי צדק. שבעה פצועים באורח קל פונו לבתי החולים הדסה עין ערם ושערי צדק בירושלים.

בוחני תאונות דרכים של משטרת מחוז ש"י פתחו בחקירה לבדיקות נסיבות התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי אוטובוס התנגש באוטובוס שעצר בתחנה. נהג האוטובוס הפוגע עוכב לחקירה. 

יוסף ראב חובש ב'איחוד הצלה' מדווח מהזירה: "בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לנערה שנפצעה באורח בינוני, לנערה נוספת שנפצעה באורח קל, ולכשמונה נפגעים נוספים באורח קל. מדובר בתאונה שאירעה בסמוך לתחנת אוטובוס עם מעורבות שני אוטובוסים והולכי רגל".

מאוחר יותר נמסר ל'בחדרי חרדים' מבית החולים 'הדסה עין כרם' כי מצבה של הנערה בת ה-15 השתפר ומוגדר בינוני, כך גם מצבו של הפצוע הנוסף.

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד