ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
תנאים מגבילים מחמירים

נתפס בנתב"ג עם תכשיטים בשווי 700 אלף ש"ח

אזרחי ישראלי עורר את חשדם של בודקי המכס כאשר עבר במסלול הירוק בנתב"ג ובבדיקה על גופו נמצאו כ-8 קילו גרם תכשיטי זהב, אותם ניסה להבריח לתוך ישראל | הוא שוחרר בתנאים מגבילים ואלו הם

נתפס בנתב"ג עם תכשיטים בשווי 700 אלף ש"ח
זהב. אילוסטרציה צילום: unsplash

מבריח הזהב. אזרח ישראלי נחשד בהברחת כ-8 ק"ג תכשיטי זהב שהוסלקו על גופו בעת שעבר במסלול הירוק במכס נתב"ג, שווים הכולל של התכשיטים מוערך בכ-700,000 ש"ח
 
בית משפט השלום בראשון לציון, נעתר לבקשת יחידת הסמים של המכס בנתב"ג והורה על שחרורו בתנאים מגבילים של זאב פישר, בחשד להברחת תכשיטים לארץ במטרה להתחמק מתשלום מסים.
 
על פי המתואר בבקשת המעצר, ביום 17.9.19, עבר החשוד יחד עם כבודתו במסלול הירוק שבמכס והופנה לבדיקה. בבדיקה נמצאו ברשותו תכשיטי זהב משובצים הנחזים ליהלומים, במשקל של כ-8 ק"ג, אותם הסליק בחגור על גופו.

בחקירתו במשרדי יחידת הסמים של מכס נתב"ג, קשר את עצמו להברחת התכשיטים והודה כי עשה זאת במטרה להתחמק מתשלום המס הגבוה המוטל על זהב.
 
כב' השופטת זהר דיבון סגל, נעתרה לבקשת היחידה החוקרת וקבעה לפישר, בין השאר, ערבות עצמית בסך 140,000 שקלים, ערבות צד ג' בסך 140,000 שקלים, הפקדת מזומן בסך 35,000 שקלים וצו עיכוב יציאה מן הארץ למשך 120 יום.

הברחת תכשיטים תכשיטי זהב בדיקת מכס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד