ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"זה קו אדום"

הליכודניק: אצא להפגין אם יהיו בחירות שוב

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה שכיהן בעבר כחבר כנסת מטעם סיעת 'הליכוד', מתייחס לפלונטר הפוליטי שנקלענו אליו עם היוודע תוצאות האמת ומזהיר מפני אופציה של הליכה לבחירות שלישיות, "זה קו אדום. אסור לתת למצב כזה לקרות"

הליכודניק: אצא להפגין אם יהיו בחירות שוב
כרמל שאמה הכהן צילום: פלאש 90

האם אנחנו בדרך לסיבוב בחירות שלישי? זו שאלה שתלויה באוויר בשלושת הימים האחרונים, אך איש אינו רוצה לראות זאת מתגשם, גם לא ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שכיהן בעבר כחבר כנסת מטעם סיעת 'הליכוד', שמתנגד לכך באופן נחרץ.

"אני גדלתי בליכוד, הייתי ח"כ מטעם הליכוד ואני בשר מבשרה. אם המפלגה שלי תיקח את המדינה לבחירות בפעם השלישית ותבזבז מיליארדים שוב פעם בתקופה של שיתוק, זה יהיה חוסר אחריות", אמר שאמה בראיון לאלון גל ברדיו 103fm ואף הוסיף, "אני אצא לרחוב להפגין ומצפה זאת מכל אזרח ישראלי. מפלגה שתרים את ידה בעד פיזור הכנסת זה יהיה לצחוק על הציבור. זה יהיה שפל לדמוקרטיה".

המראיין שאל את שאמה, "האם אתה רואה תנועה אמיתית בתוך הליכוד של ליכודניקים שיאמרו 'עד כאן'?".

"אני באמת מאמין שבסופו של יום הליכוד מורכב מאנשים אחראים, כולל זה שעומד בראש המפלגה. הם לא יעזו למרות האגו והאמוציות. היינו השנה האחרונה בשלושה ימי שבתון. פעמיים בגלל הבחירות לכנסת ופעם אחת בגלל הבחירות המוניציפאליות. המשמעויות למשק הן אדירות. גם לי כראש עיר".

"האם נכון לומר שנציג מהליכוד אומר: 'לא ניתן את ידנו לבחירות בפעם השלישית'?", תהה המראיין.

"לחלוטין. בכל מחיר", השיב ראש העיר הליכודניק, "אני תומך בליכוד אך זה קו אדום. לקחת את המדינה לבחירות בפעם השלישית זה קו אדום. אני לא רק אצא להפגין, אני גם אארגן את ההפגנות. לא אתן למצב כזה לקרות".

כרמל שאמה-הכהן ראש עיריית רמת גן בחירות חוזרות סיעת הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד