ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מחזה לא שגרתי • צפו

הקונסול הציוני והחסיד סאטמר פצחו בריקוד סוער

פצחו בריקוד נלהב: מחזה לא שגרתי - קונסול ישראל בניו יורק השתתף אמש בחתונת מנהל המשתייך לחסידות סאטמר •  במהלך החתונה פצחו השניים בריקוד נלהב שנמשך דקות ארוכות • צפו בתיעוד

הקונסול הציוני והחסיד סאטמר פצחו בריקוד סוער
דיין וקליין צילום: מתוך הסרטון

קונסול ציוני בלב חסידות סאטמר שרוקד עם חתן חובש שטריימל הוא לא מחזה נפוץ. אמש (חמישי) בויליאמסבורג התחתן ר' משה קליין, חסיד סאטמר המשמש כמנהל תלמוד תורה - בין האורחים בחתונה נראה גם קונסול ישראל בניו יורק דני דיין, שרקד עם החתן בהתלהבות. 

בין שני האישים ישנה ידידות גדולה מאוד. הרב משה הינו עסקן גדול ועוסק בדיפלומטיה לציבור החרדי, נמצא בקשר אדוק עם בכירי ממשלת ישראל והאו"ם, גם יו"ר מועצת יש"ע ישראל גנץ השתתף בחתונה.

הבוקר צייץ הקונסול בחשבון הטוויטר שלו, "‏הערב שמחתי ושימחתי את ידידי הטוב, חסיד סאטמר משה קליין הי״ו ב-ק״ק ויליאמסבורג לרגל נישואיו עם בח״ל מלכי. כישורי הריקוד שלי לשיפוטכם".

כזכור, בחודש מאי האחרון השתתף הקונסול בברוקלין בשמחת האירוסין של החתן משה קליין, מחסידי סאטמר ונכדו של הגאון רבי אברהם זילברשטיין אב"ד קהילת שערי תורה בויליאמסבורג.

שם פגש הקונסול את רבי מנדל טייטלבוים, בנו בכורו של האדמו"ר מהר"א מסאטמר, שהתיישב אף הוא לצדו של החתן; הרב והשגריר לחצו ידיים אך לא החליפו מילה ביניהם; ולפי עד ראייה ב"אויבן אָן טיש" שרר מתח באוויר.

קונסול ישראל דני דיין סאטמר ויליאמסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד