ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
תיעוד מזעזע

דרס ופצע בכוונה צעיר שהסתכסך עם אחיו

תיעוד מזעזע: דרס צעיר שהסתכסך עם בן משפחתו, נעצר וחטיבת התביעות במשטרה הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים • צפו בתיעוד

דרס ופצע בכוונה צעיר שהסתכסך עם אחיו
החשוד דורס את הצעיר צילום: מתוך הסרטון

בתאריך 6.9.19 בשעות הלילה המאוחרות אירעה תאונת "פגע וברח", בה נפצע צעיר באורח בינוני ופונה לבית חולים רמב"ם בחיפה. בבית החולים הוחמר מצבו והוגדר קשה תוך שהוא הורדם והונשם.

שוטרים ובוחני תאונות דרכים של המשטרה הגיעו לזירת האירוע והחלו בסריקות אחר הרכב החשוד ובאיסוף הממצאים, תוך גביית עדויות מהסובבים.

מהחקירה עלה כי אין המדובר בתאונת דרכים מסוג "פגע וברח", כי אם בכוונת מכוון. בין בן משפחתו של הנאשם בן 18 מכפר מנדא לאחיו של הפצוע התעורר סכסוך.

באותו הלילה נסע הנאשם יחד עם שניים מבני משפחתו סמוך לבית ספר בכפר מנדא, בידיעה שהמתלונן (18) שוהה במקום. עם הגעת הנאשם למקום, הוריד מהרכב את שני בני משפחתו והחל לנסוע במהירות עצומה, שלא בהתאם לתנאי הדרך וכך התנגש במכוון במתלונן. מיד לאחר מכן עזב הנאשם את המקום.

במהלך החקירה נעצר הנאשם ונחקר, ומעצרו הוארך לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום.

אמש (חמישי), לאחר חקירה מקצועית וזריזה, גיבשו שוטרי משטרת ישראל את מארג הראיות כנגד הנאשם וחטיבת התביעות במשטרה הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירה של חבלה חמורה בבית משפט השלום בעכו.

דריסה סכסוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד