י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סתימת הפיות של השמאל

העיתונאי מגולל: "שונאי נתניהו, שיסו בי את חמומי המוח"

העיתונאי אלי לוי מ'ערוץ 13' שהיה הראשון לזהות כבר בשעות הבוקר המוקדמות של יום הבחירות כי יהיו אחוזי הצבעה גבוהים אצל הערבים ודיווח על כך, ספג מ"שונאי נתניהו והליכוד", מתקפו מילולית קשות ברשתות החברתיות ולדבריו גם, "שיסו בי את חמומי המוח, שהגיעו פיזית מחוץ לכפר מנדא הישר לעמדת השידור שלי בכפר, שם איימו עליי ועל הצוות שלי"

העיתונאי מגולל: "שונאי נתניהו, שיסו בי את חמומי המוח"
העיתונאי אלי לוי צילום: מתוך דף הפייסבוק של רדיו חיפה

"עיתונאים שיסו בי את חמומי המוח. יצאתי בליווי של ניידת משטרה", כך סיפר היום (שישי) כתב הצפון של 'ערוץ 13' אלי לוי.

את הדברים סיפר לוי בפתח תוכנית 'זירה חופשית' אותה הוא מגיש מדי שבוע ב'רדיו חיפה', "כל זה כי דיווחתי אמת מהשטח. אמת שלא התאימה לשונאי נתניהו והליכוד, חלקם עיתונאים בכלי תקשורת ממוסדים, כאלה שצריכים להיות אובייקטיביים. הם הכי גרועים, מסתבר".

הוא פתח את דבריו במעין טור אישי בפתח התכנית וגולל את אשר חווה, "אני לא ימני ולא שמאלני - חברתי, ביום שלישי הפכתי בעצמי לקורבן של אותם שונאי נתניהו, חבורת עיתונאים ומובילי דעת קהל, חלקם צייצנים פופולריים מאוד ברשת, שהחליטו כי הדיווחים שלו ברשת 13 ובעמוד הטוויטר שלי על תורים בקלפיות ביישובי מגזר הערבי בשעות הלא שגרתיות ועלייה באחוז המצביעים בחברה הערבית משרתים את שנוא נפשם - נתניהו. זה היה דיווח יבש ללא פרשנויות, נקי, דיווח שאומת גם מול הודעה רשמית של הרשימה המשותפת".

הוא המשיך וסיפר, "שונאי נתניהו עמדו מולי כמו כיתת יורים והחלו לירות על המקלדת, בלי הבחנה חלקם אגב מכירים אותי שנים ארוכות, "ליכודניק מסריח", "ביביסט", "שקרן", "תועמלן", "מקבל כסף ושוחד מחברי מרכז ליכוד", "בגללך ביבי ינצח", ו"למה לתת לביבי בכלל רעיונות אי אפשר לשתוק?". וזו רק תמצית עדינה".

לדבריו, "כל כתב שטח שמסקר את החברה הערבית כבר שני עשורים וחצי, היה מבין מיד כבר בשעות הבוקר שמשהו קורה וצופה כבר אז שזה יסתיים ב-13 מנדטים. בשטח לא צריך לחכות למחשבים".

"אבל זה עוד כלום, אותם מובילי דעת קהל, חלקם עיתונאים שמתפרנסים מעבודה עיתונאית, שיסו בי את חמומי המוח, שהגיעו פיזית מחוץ לכפר מנדא הישר לעמדת השידור שלי בכפר, שם איימו עליי ועל הצוות שלי, קיללו אותי והאשימו אותי שאני מקבל שוחד מבנימין נתניהו, מהכפר יצאתי בליווי ניידת משטרה". 

לסיכום הוא אומר, "כל זה כי דיווחתי אמת מהשטח, אמת שלא התאימה לשונאי נתיהו והליכוד, חלקם עיתונאים בכלי תקשורת ממוסדים, כאלה שצריכים להיות אובייקטיביים. הם הכי גרועים, מסתבר".

והציוץ של לוי שגרם למתקפה כלל את הטקסט הבא: "כפר מנדא, אחוזי הצבעה מפתיעים בחברה הערבית, גבוהים. תורים בקלפיות כבר מוקדם בבוקר והתעניינות גבוה שאני לא זוכר שנים ארוכות."

נתניהו מצטט את הדיווח ביום הבחירות בקמפיין גיוועלד בתחנה המרכזית בירושלים

חברו לערוץ הכתב בדרום אלמוג בוקר, יצא להגנתו וכתב בחשבון הטוויטר שלו, "אלי לוי הוא עיתונאי שטח מהוותיקים והטובים שיש. אולי הטוב שבהם. בבחירות הוא דיווח על אחוזי הצבעה גבוהים במגזר, על בסיס מה שראה. בערב התברר שהוא היה הראשון לזהות, אבל היו כאלה שהפרסום לא היה נוח להם כי הוא שירת את נתניהו. אלה לא עיתונאים, אלה אנשים שכל מטרתם לקדם אג'נדה. תקשיבו לזה".

העיתונאי שרון גל גם הוא מגיש בין הייתר ב'ערוץ 13' צייץ בתגובה, "הדמוקרטים הדגולים. טירוף".

בריונות ברשת בנימין נתניהו בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד