י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

nana10 ומיקרוסופט מפרקות את הגוף המשותף למכירת פרסום

MASA אשר מכרה שטחי פרסום לאתרים MSN ישראל, הדואר האלקטרוני הוטמייל, nana10 ותוכנת המסנג'ר של מיקרוסופט תפורק שנתיים לאחר ההקמה

  • י"ד אייר התשע"ב
nana10 ומיקרוסופט מפרקות את הגוף המשותף למכירת פרסום

שנתיים לאחר שהוקם גוף המכירות MASA, גוף מכירות הפרסום המשותף של nana10 ו-MSN של מיקרוסופט, מודיעות החברות על הפסקת שיתוף הפעולה ביניהן. בהודעה שהוציאו החברות נכתב: "בחודש פברואר, לאחר שנתיים של פעילות משותפת, החליטו נענע 10 ו-MSN להפסיק את המכירה המשותפת של מדיה באמצעות MASA. ההחלטה התקבלה בהסכמה וברוח טובה, שני הגופים ימשיכו לתמוך בפעילות המשותפת עד ליום 30 ביוני". מ-nana10 נמסר כי כל צוות השיווק שעסק במכירות הפרסום המשותפות יוסיף למכור פרסום עבור nana10.

במסגרת ההסכם בין החברות, שיצא לפועל באפריל 2010, מכרו אנשי המכירות של MASA שטחי פרסום באתר nana10, באתר MSN ישראל, הדואר האלקטרוני הוטמייל ותוכנת המסנג'ר של מיקרוסופט. בנוסף התקיים הסכם אירוח תוכן במסגרתו יוצאו תכנים מ-nana10 לאתר MSN.

לפני שנתיים החלה MASA לשמש גם כנציגת מכירות הפרסום של פייסבוק בישראל, שיתוף פעולה שהופסק בחודש מארס. כפי שפורסם ב-TheMarker, נציגי פייסבוק העולמית הגיעו באחרונה לביקורים שוטפים בישראל לצורך בחינת הקמת סניף מכירות ישראלי וגיוס אנשי שיווק ומכירות שיעבדו בסניף מקומי של החברה, ובין השאר נפגשו עם עובדי גוגל ישראל. שני עובדי MASA לשעבר, נמרוד הלוי ואלעד ברינדט, הם כיום עובדי פייסבוק שעוסקים בין היתר במכירת פרסום ללקוחות בישראל בסניף פייסבוק באירלנד.

ממיקרוסופט נמסר כי טרם ידוע כיצד תתבצע מכירת שטחי הפרסום ב-MSN לאחר תום ההסכם עם nana10.
נענע 10 משותף פירוק מכירת פרסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד