י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יחד עם רבנים ואישי ציבור

אלפים בעצרת הסליחות בראשות הראש"ל הגרש"מ עמאר

אלפים השתתפו בעצרת הסליחות המרכזית בירושלים בראשותו של הראשון לציון הגרש"מ עמאר שליט"א רבה של ירושלים • "לצערינו אנו נמצאים בימים שיש כאלה ששמו לעצמם להלחם בכל דבר שבקדושה, בתורה, בשבת, רוצים לרמוס כל דבר שבקדושה. נעשה תפילה על אותם שנלחמים בתורה, הקב"ה יטה את ליבם ויפתח עיניהם. נעשה תפילת הרש"ש יחד לביטול הגזירות הקשות", אמר הראשון לציון וערך תפילה מיוחדת

אלפים בעצרת הסליחות בראשות הראש"ל הגרש"מ עמאר
הגרש"מ עמאר בכנס צילום: באדיבות המצלם

אלפים השתתפו בעצרת הסליחות המרכזית בירושלים בראשותו של הראשון לציון הגרש"מ עמאר שליט"א רבה של ירושלים.

העצרת נערכה ע"י המועצה הדתית ירושלים, בבית הכנסת הגדול בהשתתפות גדולי ישראל ובראשם הראש"ל הגרש"מ עמאר, חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף ראש ביהמ"ד יחווה דעת ובעל ההלכה ברורה, המקובל הגר"ב שמואלי ר"י נהר שלום, הגר"י רצאבי פוסק עדת תימן, הגר"י כהן רבה של שכונת שמואל הנביא, הגר"מ בן אבו רב שכונת גילה, הגר"מ אלחדד אב"ד ירושלים, הגר"י טולדאנו רבה של גבעת זאב, הגר"י זר אב"ד ירושלים, הגר"י אלחדד מראשי ישיבת פורת יוסף, הגר"י טופיק ר"י באר יהודה, הגר"י ויזגאן גאב"ד חניכי הישיבות, הגר"א בן חיים אב"ד אהבת שלום, הגר"ב חוטא, סגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן, חבר מועצת העיר צביקה אסולין, חברי כנסת וראשי מועצות דתיות.

בדברים שנשא הגר"ד יוסף חיזק את הציבור ועורר על ניצול הזמן והחובה לעשות חשבון נפש בימים אלו. בדבריו שיבח הגר"ד את המועצה הדתית ירושלים והעומד בראשו ר' יהושע ישי על כל פועלו לחיזוק התורה.

הגר"ב שמואלי בדבריו נשא דברי ברכה לקהל המשתתפים וציין את הזכות הגדולה לשמוע דברי חיזוק מהראשון לציון הנושא את משא העם במסירות נפש.

יו"ר המועצה הדתית ר' יהושע ישי נשא דברי ברכה לקהל האלפים.

את המשא המרכזי נשא הראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים. בדבריו עורר לנצל את הימים הללו בתורה ותשובה ומעשים טובים. בסיום דבריו הביע הראשון לציון את כאבו לנוכח המצב הקשה בהקמת ממשלה שתתנהל בדרך התורה ושמירה על צביון הדת "לצערינו אנו נמצאים בימים שיש כאלה ששמו לעצמם להלחם בכל דבר שבקדושה, בתורה, בשבת, רוצים לרמוס כל דבר שבקדושה. נעשה תפילה על אותם שנלחמים בתורה, הקב"ה יטה את ליבם ויפתח עיניהם. נעשה תפילת הרש"ש יחד לביטול הגזירות הקשות". אמר הראשון לציון וערך תפילה מיוחדת.

בסיום נערכה עצרת סליחות כשלפני התיבה עברו החזנים הגדולים הגר"י אלחדד, הרב חיים לוק, יחיאל נהרי, משה לוק, ור' אליהו אוזן.

הגרש"מ עמאר סליחות עצרת התעוררות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד