י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"ההסתה בשמאל חוצה כל קו אדום"

עיתונאי קרא לרצח נתניהו וסירב להתנצל

עיתונאי 'מעריב' כתב בטוויטר דברים מהם השתמעה קריאה לרצח בנימין נתניהו • בין אלו שאהבו את הציוץ היה העיתונאי ערד ניר מ'ערוץ 12' • מ'מעריב' נמסר: "מעריב מתנער מהציוץ. מדובר בחציית קו אדום ובשיח לא לגיטימי בעליל ומוטב היה אילו הדברים לא היו רואים אור כלל"

עיתונאי קרא לרצח נתניהו וסירב להתנצל
נתניהו צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

העיתונאי רון מיברג מ'מעריב' צייץ היום (שבת), ציוץ ממנו משתמעת קריאה לרצח ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מיברג צייץ על נתניהו כי "החנינה היא דיבור ויוזמה מטופשים. הדיון צריך להיות בהחזרתו החד פעמית של עונש המוות". בין אלו שאהבו את הציוץ היה העיתונאי ערד ניר מ'ערוץ 12'.

בעקבות הציוץ כתב נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו כי "עיתונאי ממעריב מציע להטיל עליי עונש מוות. ערד ניר מערוץ 12 תומך. ההסתה בשמאל חוצה כל קו אדום".

יאיר נתניהו בנו של רה"מ בנימין נתניהו, שאל בתגובה: "‏היי יניב (עורך חדשות 12 ק.ב.), מה היית עושה לעמית סגל אם היה עושה לייק לקריאה לרצח של בני גנץ? היי ערד ניר, איזה ליברלי נאור גילינו שאתה. אל תדאגו אבל! לא מעריב ולא ערוץ 12 אפילו ינזפו בהם. אין פה שום הסתה, רק חופש ביטוי והומור".

עוד כתב נתניהו, כי "‏מיותר לציין שכל אותם "נאורים" שתומכים בעונש מוות על סיגרים וכתבה חצי אוהדת ב'וואלה רכילות', יקראו לך פשיסט אם תתמוך בעונש מוות למחבלים ערבים ששיספו גרונות של ילדים יהודים, כמו במקרה של משפחת פוגל".

בתגובה הסיר ערד ניר את סימון ה'אהבתי' מהציוץ וכתב כי "‏לא ראיתי את הדברים כפי שאתה מבין אותם. התייחסתי אליהם כאל הצגה אבסורדית של נרטיבים שונים. מכיוון שבשום שלב לא התכוונתי למה שיוחס לי, משכתי את הלייק ואני מתנצל!".

מעיתון 'מעריב' נמסר בתגובה, כי "מעריב מתנער מהציוץ של רון מיברג ומוקיע אותו. גם אם מדובר בבדיחה, כפי שמיברג טען לאחר שמחק אותו, מדובר בחציית קו אדום ובשיח לא לגיטימי בעליל ומוטב היה אילו הדברים לא היו רואים אור כלל. גם אם הדבר נכתב בחשבונו הפרטי של מיברג וללא כל קשר לעיתון, מעריב מוצא לנכון להתנצל בפני רה"מ".

מייברג מחק את הציוץ, לא התנצל ובמקום זאת כתב, כי "‏מחקתי את הציוץ על עונש מוות כדוגמה אבסורדית לדיונים על חנינה לעתיד נתניהו. בדיחה זקוקה שיצחקו ממנה ולא יביעו זעזוע".

קריאה לרצח בנימין נתניהו מעריב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד