ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
התנצלות חריגה בדף השער

איחל לנתניהו מוות - העיתון התנער מדבריו

עיתונאי 'מעריב' איחל לנתניהו עונש מוות ועורר סערה • הבוקר העיתון פרסם הבהרה חריגה בעמוד השער המוקיעה את דבריו של העיתונאי ומתנצלת בפני ראש הממשלה

איחל לנתניהו מוות - העיתון התנער מדבריו
נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שרון מיברג, כתב עיתון 'מעריב', איחל לשפוט את ראש הממשלה נתניהו בדין מוות, הבוקר (ראשון) מתפרסמת הודעה חריגה בשער העיתון המתנערת מדבריו ומבקשת את התנצלות המערכת בפני ראש הממשלה.

בהודעה נכתב כי "העיתון מתנער מהציוץ של רון מיברג ומוקיע אותו. מדובר בחציית קו אדום ובשיח לא לגיטימי בעליל ומוטב היה אילו הדברים לא היו רואים אור כלל. גם אם הדבר נכתב בחשבונו הפרטי של מיברג וללא כל קשר לעיתון, מעריב מוצא לנכון להתנצל בפני ראש הממשלה על הדברים".

ההתנצלות שפורסמה בשער העיתון

כזכור, ההתנצלות באה בעקבות ציוץ שפרסם העיתונאי בחשבון הטוויטר הפרטי שלו, ציוץ שנמחק מאז, ובו העיתונאי אמר - לטענתו בבדיחות דעת, כי החנינה, בהתייחס לתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו, "היא דיבור ויוזמה מטופשים", והוסיף כי "הדיון צריך להיות בהחזרתו החד פעמית של עונש המוות". 

כזכור, בין אלו שאהבו את הציוץ המסית היה גם העיתונאי ערד ניר מ'ערוץ 12'. בעקבות הציוץ כתב נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו כי "עיתונאי ממעריב מציע להטיל עליי עונש מוות. ערד ניר מערוץ 12 תומך. ההסתה בשמאל חוצה כל קו אדום".

יאיר נתניהו בנו של רה"מ, שאל בתגובה: "‏היי יניב (עורך חדשות 12 ק.ב.), מה היית עושה לעמית סגל אם היה עושה לייק לקריאה לרצח של בני גנץ? היי ערד ניר, איזה ליברלי נאור גילינו שאתה. אל תדאגו אבל! לא מעריב ולא ערוץ 12 אפילו ינזפו בהם. אין פה שום הסתה, רק חופש ביטוי והומור".

עוד כתב נתניהו, כי "‏מיותר לציין שכל אותם "נאורים" שתומכים בעונש מוות על סיגרים וכתבה חצי אוהדת ב'וואלה רכילות', יקראו לך פשיסט אם תתמוך בעונש מוות למחבלים ערבים ששיספו גרונות של ילדים יהודים, כמו במקרה של משפחת פוגל".

בתגובה הסיר ערד ניר את סימון ה'אהבתי' מהציוץ וכתב כי "‏לא ראיתי את הדברים כפי שאתה מבין אותם. התייחסתי אליהם כאל הצגה אבסורדית של נרטיבים שונים. מכיוון שבשום שלב לא התכוונתי למה שיוחס לי, משכתי את הלייק ואני מתנצל!"..

מעריב התנצלות בנימין נתניהו רון מיברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד