י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סוגר הדלת בפני גנץ

דרעי נאמן לגוש: "יש הרבה אפשרויות חוץ מבחירות נוספות" • צפו

מאז תוצאת הבחירות המפתיעה שהובילה את ש"ס למנדט נוסף בתוך מספר חודשים, יו"ר התנועה, השר אריה דרעי שמר על שתיקה ומיעט לדבר. בישיבת סיעת ש"ס שנערכה היום, דרעי פתח את הקלפים והבהיר כי הוא נאמן לגוש הימין • "לא ניכנס לשום ממשלה בלי 'הליכוד' ובלי הגוש". צפו

דרעי נאמן לגוש: "יש הרבה אפשרויות חוץ מבחירות נוספות" • צפו
דרעי בישיבת סיעה צילום: באדיבות המצלם

לאחר ששמר על שתיקה בימים האחרונים מאז תוצאות הבחירות, ולאחר שנעדר במפתיע מהישיבות הסגורות שערכו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ראשי מפלגות גוש הימין, מה שאעלה חשד כי הוא אינו שותף לבלוק הימני שהקים ראש הממשלה - יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מבהיר היום, כי ממשלה בראשות בני גנץ איננה עומדת על הפרק.

בישיבת סיעה שקיים בשעה האחרונה (ראשון) אמר דרעי, כי"אני שומע מאז הבחירות שהיו בשבוע שעבר כנראה משאלות לב או תקווה בשמאל, ב'כחול לבן' וגם בכלי תקשורת, שש"ס תעזוב את נתניהו ותצטרף לגנץ ולפיד".

הם מביאים ראיות נסיבתיות כביכול" מסביר השר, "שאני לא השתתפתי בשבוע שעבר במפגשים עם מפלגות הימין". דרעי מבהיר, "הייתי היוזם של הבלוק שיצרנו. צר לי לאכזב את כולם. ש"ס הייתה ותמשיך להיות לצד נתניהו ולצד מפלגות הימין. נקודה. אין משהו אחר".

"ש"ס הייתה ותמשיך להיות לצד נתניהו ולצד מפלגות הימין נקודה." הוסיף דרעי ותקף את בכירי כחול לבן, "אנחנו גם לא שוכחים מי שפסל אותנו ופסל למעלה ממחצית העם בקמפיינים האחרונים של ממשלה חילונית וניסה לנהל קמפיין ולהוריד כמעט כל זיקה יהודית מהמדינה אנחנו לא נשכח את הדבר הזה".

במענה לשאלת כתב 'בחדרי חרדים', האם קיימת אפשרות לישיבת עם יאיר לפיד אמר דרעי, כי כל מי שיקבל את קווי היסוד של הממשלה יהיה מוזמן לשבת. בעניין יאיר לפיד, קיימו דיון נקודתי בפני מועצת חכמי התורה ולדברי דרעי, "אנחנו מחויבים לממשלה שתעשה כל מה שיכולה לעשות למען הצביון היהודי של המדינה".

דרעי גם קרא ליו"ר 'כחול לבן' להיפגש עם ראש הממשלה, "בערב ראש השנה אנחנו רוצים לשכוח מכל הפסילות וכל החרמות שהיו במערכת הבחירות. אני קורא לכולם: אחים אנחנו בואו נחפש את הפתרון הטוב ביותר. אני קורא לך בני גנץ: חבל שלא נענית לקריאה של ראש הממשלה".

"לא מאוחר". הוסיף דרעי ופנה לגנץ, "שב עם ראש הממשלה. הוא מייצג אותנו ואת כל הגוש. יש לנו רצון אמיתי לעשות ממשלה רחבה שאתה תשתתף בה עם כל הסיעה שלך ועם כל מי שיבוא איתך יחד. תקבל מקום מיוחד ושותפות אמיתית".

דרעי התייחס לאפשרות כי גנץ ידבק בסירובו להיכנס לממשלה בראשות נתניהו, מה שיוביל לבחירות שלישיות בתוך שנה: "יש עוד הרבה אפשרויות לפני בחירות שלישיות. חכו ותראו". עוד הבהיר דרעי במענה לשאלת עיתונאים, כי "לא ניכנס לשום ממשלה בלי 'הליכוד' ובלי הגוש".

אריה דרעי בני גנץ מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד