י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עשו היסטוריה

איימן עודה הפתיע וציטט פסוק מתהילים

חברי סיעת 'הרשימה המשותפת' התייצבו בפני הנשיא ריבלין והמליצו על בני גנץ כמועמד מטעמם להקים את הממשלה הבאה • "רוב הציבור הישראלי אמר רק לא נתניהו, אנחנו רוצים לשים קץ לעידן נתניהו" • עודה צייץ בטוויטר פסוק מתהילים 

איימן עודה הפתיע וציטט פסוק מתהילים
חברי הרשימה המשותפת עם הנשיא צילום: פלאש 90

היסטוריה: חברי הרשימה הערבית הגיעו לפני זמן קצר (ראשון) לבית הנשיא והמליצו על בני גנץ כאיש שמתאים להקים את הממשלה הבאה. בדבריהם הדגישו את הרצון של החברה הערבית להדיח את נתניהו מתפקידו.

חבר הכנסת איימן עודה יו"ר 'הרשימה המשותפת' אמר בפני הנשיא כי, "רוב הציבור הישראלי אמר את דברו, רוב הציבור הישראלי אמר רק לא נתניהו, אנחנו רוצים לשים קץ לעידן נתניהו".

חבר הכנסת אחמד טיבי הוסיף ואמר: "שלחו אותנו להגיע לרגע מכונן כדי להוביל שינוי, נתניהו פגע בציבור הערבי, אם יש משהו שנוגע לכלל הציבור והמכאיב לכל הציבור הערבי זה לראות בית עם דחפורים והוא פשוט קורס ויחד איתו קורס חלום שלם".

מוקדם יותר הפתיע חבר הכנסת איימן עודה וצייץ ברשת הטוויטר פסוק מפרק קי"ח בתהילים, "אבן מאסו הבונים הייתה לראש פינה", כשבדבריו רמז עודה על התקדים ההיסטורי של 'הרשימה המשותפת'.

בליכוד הגיבו להמלצת 'הרשימה המשותפת' בפני הנשיא ואמרו; "כפי שהזהרנו: המפלגות הערביות שמתנגדות לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ומאדירות מחבלים, ממליצות על בני גנץ לראשות הממשלה".

‏עוד הוסיפו, כי "הליכוד יעשה כל מאמץ כדי להקים ממשלה יציבה וחזקה שמחויבת לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אסור שתוקם ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות שמתנגדות למדינת ישראל!".

ראובן ריבלין אחמד טיבי איימן עודה הרשימה המשותפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד