י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התרשל ונהג בהיסח דעת

תאונת אוטובוס בביתר: פורסם תיעוד דרמטי

הנהג שאיבד שליטה על אוטובוס בביתר עילית ופצע כמה מתושבי העיר באורח בינוני וקל, נחקר ושוחרר, הוא חשוד בנהיגה תוך הסחת דעת. הפצועה הקשה בתאונה שוחררה מטיפול נמרץ • כמו כן, פורסם תיעוד ממצלמת האוטובוס המתעד את רגעים הדרמטיים

תאונת אוטובוס בביתר: פורסם תיעוד דרמטי
תאונת דרכים בין אוטובוסים בביתר צילום: אלי דויטש

נהג האוטובוס החשוד כי נהג בהיסח דעת וגרם לפציעתם של תשעה תושבי ביתר עילית, שוחרר בתום חקירתו ורישיון הנהיגה שלו נשלל למשך 30 יום.

פצועת התאונה בביתר עילית, נערה כבת 15, שוחררה היום (ראשון) ממחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם למחלקה ומצבה מוגדר בינוני. מצבו של האברך שנפגע בתאונה, גם כן מוגדר בינוני, אך הוא עדיין מאושפז במחלקת טיפול נמרץ.

התאונה המדוברת אירעה ביום חמישי האחרון, כאשר נהג אוטובוס של חברת 'קווים' איבד שליטה ועלה על מדרכה בסמוך לתחנה ופגע בהולכי רגל עד שהתנגש באוטובוס חונה.

בתאונה נפצעו תשעה בני אדם, שבעה מהם באורח קל ושניים במצב בינוני. תחילה, מצבה של בת ה-15, נוסעת באוטובוס, הוגדר קשה, אך לאחר בדיקות בבית החולים היא הוגדרה במצב בינוני וכאמור היום כבר שוחררה ממחלקת טיפול נמרץ.

נהג האוטובוס, נחקר במשטרת מחוז ש"י בחשד לנהיגה בהיסח דעת וברשלנות, ורישיון הנהיגה שלו נשלל למשך 30 יום. חקירת המשטרה נמשכת. בתיעוד וידאו שהופץ ברשת, מתוך מצלמת האבטחה באוטובוס, ניתן לראות את הנהג עולה במעלה רחוב המגיד ממעזריטש ומגיע למעגל תנועה.

בתיעוד נראה רכב להסעת ילדים נמצא בסיבוב בכיכר, לו זכות קדימה. נהג האוטובוס שחשש להתנגש בו, עולה על המדרכה מצד ימין, שם מבחין באשה עם עגלת ילדים ופונה עוד מעט ימינה, עולה על שטח עם עצים וצמחיה, מתקרב במהירות לעבר תחנת אוטובוס כאשר השוהים במקום נראים מבוהלים ונמלטים.

במצלמה אחרת, המתעדת את פנים האוטובוס, נראה הנהג שולף אוזנייה ומצמיד אותה לאוזנו, ואחרי שניות בודדות כבר רואים שהוא נכנס למעגל התנועה שם כאמור איבד שליטה ופגע בהולכי רגל על המדרכה ובתחנה וכן בנוסעי האוטובוס, עד להתנגשות באוטובוס החונה.

תאונת אוטובוס הסחת דעת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד