י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בבדיקה אקראית

בחור ישיבה מבני ברק נתפס עם סמים

לא נעים בכלל. שבוע ימים לפני ראש השנה בחור ישיבה מצא את עצמו במעצר לאחר שבבדיקה אקראית ברכב בו נהג נמצאה כמות סמים אסורים, אותם התכוון למכור. השופט החמיר איתו ולא הסכים למעצר בית בטענה למסוכנות

בחור ישיבה מבני ברק נתפס עם סמים
בחור ישיבה, אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במוצאי שבת, כחצי שעה לפני חצות, נעצר בחור ישיבה כשברשותו שקיות סמים המחולקים למנות קטנות, אותם על פי החשד התכוון למכור. מעצרו הוארך.

במחלף שבעת הכוכבים בהרצליה הוקם אמש (מוצ"ש) מחסום משטרתי אקראי, ושוטרים ערכו בדיקות שגרתיות לכלי הרכב שחלפו במחסום. אחד הרכבים שחלף במקום העלה את חשד השוטרים.

כאשר נהג הרכב פתח את החלון, השוטרים המוצבים במחסום הריחו ריח חזק של סמים ועיכבו את הנהג ובמקביל נערך חיפוש מדוקדק ברכבו.

לאחר זמן קצר איתרו השוטרים את מקור הריח, שקית ובה 202 גרם של מריחואנה, מחולקים ל-12 שקיות קטנות, כאשר בכל שקית מעט סמים ומצית, דבר המעיד לכאורה על כך שהכוונה היא לא שימוש עצמי אלא מכירה.

תלמיד הישיבה נעצר ונלקח לתחנת המשטרה, חיפוש גם נערך בביתו אך דבר לא אותר שם. הבחור, אמר להגנתו כי מדובר בסמים לשימוש עצמי, אך סירב לתת לחוקרי המשטרה את קוד הטלפון האישי שנתפס עליו.

החשוד, בן 19 הלומד בישיבה בבני ברק, ללא עבר פלילי, הובא הבוקר לבית משפט השלום בתל אביב, שם הטוען המשטרתי ביקש להאריך את מעצרו בארבעה ימים. פרקליטתו עו"ד יעל מסיקה ביקשה לשחררו בתנאים מגבילים.

השופט עלאא מסארווה ציין כי אין בפיו של החשוד הסבר המניח את הדעת להימצאות הסמים ברשותו, כאשר יש אינדיקציה לסחר בסמים. לדבריו קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה וכי נשקפת מסוכנות שלא ניתן להמירה במעצר בית בשלב זה. בתום הדיון האריך את מעצרו בשלושה ימים עד ליום רביעי בצהרים.

יחד עם זאת, הורה כי באם הבדיקה הנוספת של המשטרה לא תעלה חשד מבוסס יותר לסחר בסמים, יש לשחררו, גם בטרם המועד שקבע.

מעצר תלמיד ישיבה בלדר סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד