י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
צפו בדברים

נתניהו לאזרחים: "קרה בדיוק כפי שהזהרנו"

יו"ר 'הליכוד' נתניהו מגיב להמלצת הח"כים הערביים על יריבו הפוליטי בני גנץ ואמר, "זה קרה בדיוק כפי שהזהרנו. הרשימה הערבית המשותפת המליצה על בני גנץ לראשות הממשלה" • יו"ר צוות המו"מ מטעם הליכוד, דורש מגנץ לחשוף את ההסכמות שהושגו בינו לבין הח"כים הערבים "זה אירוע מביש"

נתניהו לאזרחים: "קרה בדיוק כפי שהזהרנו"
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתגובה להמלצת 'הרשימה המשותפת' על יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, אומר הערב (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אזרחי ישראל, זה קרה בדיוק כפי שהזהרנו. הרשימה הערבית המשותפת המליצה על בני גנץ לראשות הממשלה. עכשיו יש שתי אפשרויות: או שתקום ממשלת מיעוט שנשענת על אלה ששוללים את ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ומהללים מחבלים שרוצחים את חיילינו ואת אזרחינו. או שתקום ממשלה לאומית רחבה".

יו"ר 'הליכוד' הוסיף ואמר בסרטון מיוחד, "אני יודע מה התשובה וגם אתם יודעים, ולכן אני אפעל ככל שאני יכול להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. אין פתרון אחר".

בתוך כך, יו"ר צוות המו"מ הקואליציוני של 'הליכוד', שר התיירות יריב לוין, דורש מיו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ, לחשוף באופן מיידי וכמתחייב את כל ההסכמות אשר הושגו בין 'כחול לבן' ובין 'הרשימה המשותפת' בתמורה להמלצתם על גנץ להרכבת הממשלה.

לוין אמר בתגובה להמלצתם: "זהו אירוע מביש כאשר הקואליציה של בני גנץ נחשפת, בניסיון להקים ממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת. מדיניות הביטחון של ישראל לא יכולה להיקבע על ידי איימן עודה ואחמד טיבי שהינם תומכי טרור, פועלים בשירות הרשות הפלסטינית ומקדמים חרמות על ישראל ופגיעה בחיילי צה"ל".

ח"כ ד"ר שלמה קרעי, מקום 27 ברשימת 'הליכוד' תוקף את הפלג הימני של משה בוגי יעלון ב'כחול לבן', "כל היום ניסו ההנדלים וההאוזרים והתקשורת שמשתפת איתם פעולה לפרסם כאילו הם מבקשים מהמשותפת לא להמליץ עליהם כדי שהקלון יטושטש. זה לא יצליח לכם".

"מי שנשען על רשימה שתומכת באויבי ישראל, מאבד את הלגיטימציה הציבורית לטעון לימניותו, ציוניותו או כל דבר שקשור בטובת ישראל", כך קרעי.

בנימין נתניהו הרשימה המשותפת סיעת הליכוד בחירות 2019 יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד