י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"עודך כי עניתני"

הרשת התלוצצה על חשבון הציוץ של עודה

לאחר שראש הרשימה הערבית ציטט פסוק מתהילים כשבא להביע את ההיסטוריה שעשתה רשימתו אתמול בהמלצתה על בני גנץ לראשות הממשלה, הרשת השתעשעה והגיבה בצורות שונות, בעיקר עם פסוקים נוספים, חלקם מעוותים על רקע המבוכות של בני גנץ בראיונות לתקשורת 

הרשת התלוצצה על חשבון הציוץ של עודה
איימן עודה חבוש בראשו לאחר שחטף אבן צילום: מתוך טוויטר

יו"ר 'הרשימה המשותפת' איימן עודה, צייץ אמש (ראשון) בעקבות כך ש'הרשימה המשותפת' הפכה להיות הקול המכריע בהמלצות בפני הנשיא לראשות הממשלה, וכתב "‏אבן מאסו הבונים היתה לראש פנה. (תהילים קי"ח)".

הציוץ גרר עשרות תגובות זועמות, מצחיקות ומעניינות.

העיתונאי יצחק פלדמן מ'בקהילה' הגיב כי "‏‎דבר אחד ברור: גנץ לא כתב לך את זה".

אושיית הרשת מלך זילברשלג הגיב לו "אנא השם הושיעה נא".

גולש נוסף הגיב לו ‎"וַיַּרְא אֶת עֲמָלֵק וַיִּשָּׂא מְשָׁלוֹ וַיֹּאמַר רֵאשִׁית גּוֹיִם עֲמָלֵק וְאַחֲרִיתוֹ עֲדֵי אֹבֵד. (במדבר. פרק כד' פסוק כ')", כשגולש אחר הגיב באותה הדרך וכתב "‏‎עַד-מָתַי, רְשָׁעִים יַעֲלֹזוּ. (תהילים צ"ד ג')".

גולשת אחרת שאלה את עודה: "‏‎גם את זה אתה מצטט מתהילים? זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ; דָּבָר צִוָּה, לְאֶלֶף דּוֹר. אֲשֶׁר כָּרַת, אֶת-אַבְרָהָם; וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִצחק. וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק; לְיִשְׂרָאֵל, בְּרִית עוֹלָם. לֵאמֹר לְךָ, אֶתֵּן אֶת-אֶרֶץ-כְּנָעַן".

וכך נמשכו הפסוקים, רונן כץ מ'קול ברמה' כתב בתגובה לעודה, "הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים".

מספר גולשים כתבו כי "באבנים אתם מבינים", ואחד מהם צירף תמונה של עודה פצוע כתוצאה מאבן בעת מהומות חאן אל אחמר וכתב "זו התוצאה של האבנים".

בדיחה שהפכה ויראלית ברשת, "גנץ בתגובה למחווה הערבית: עודה ה׳ מאוד בפי, ובתוך ערבים אהללנו". וכן "עודך כי עניתני ותהי לי לישועה" שהוא המשך הפסוק שציטט הח"כ הערבי.

איימן עודה רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד