ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"עברתי תקופה של סבל וייסורים"

החרדית נפלה לבור ותבעה: החגיגות נהרסו

אשה חרדית שנפלה לבור במהלך חג שמחת תורה תשע"ט ועברה תקופה קשה של סבל וייסורים בהליך השיקום שלה, תבעה את המושב בתחומו נפצעה ובהסכם פשרה שהשיג לה עורך הדין דניאל שריד - היא תפוצה בסכום נכבד

החרדית נפלה לבור ותבעה: החגיגות נהרסו
הבור אליו נפלה האישה צילום: באדיבות המצלם

תושבת הקהילה החרדית באופקים תפוצה בסך של 155,000 ש"ח לאחר שמעדה לבור במהלך חגיגות שמחת תורה.

נחמה, חרדית תושבת אופקים כבת 67 מעדה במסגרת אירועי שמחת תורה, אשר התקיימו במושב הסמוך לעיר. נחמה מעדה לתוך בור נסתר בדשא ושברה את רגלה.

ממקום התאונה הובהלה נחמה באמצעות ניידת מד"א לביה"ח ברזילי באשקלון ושם אובחן כי נגרם לה שבר ברגל. היא נותחה ואושפזה. כעבור שלושה ימי אשפוז שבה נחמה לביתה והחלה בתהליך שיקום וקבלת טיפולי פיזיותרפיה.

מקום הנפילה.

"התאונה יכלה להימנע אלמלא המושב היה דואג לתקינות הדשא וטרם האירוע היה עורך סריקה בהתאם, נפגעתי ברגלי ועברתי תקופה ארוכה של סבל וייסורים. כל חגיגות החג נהרסו לי כליל ולא זכיתי לרקוד ולשמוח עם התורה בגלל רשלנות המושב" אומרת נחמה ל'בחדרי חרדים'.

הגברת החרדית פנתה לעו"ד דניאל שריד המתמחה בתאונות ונזקי גוף, שהוסיף ואמר ל'בחדרי חרדים', "מדובר במקרה מצער בו מרשתי נפגעה עקב תחזוקה לקויה ורשלנית של המקום. טרם עריכת אירוע יש לבצע בדיקות קפדניות ולאתר מפגעים. המפגע ממנו נחבלה מרשתי מסוכן והיה צריך לאתר אותו ולמנוע התאונה".

עורך הדין שריד.

לאחר הגשת תביעה לבית המשפט באמצעות עוה"ד שריד ובהתאם להסכם פשרה עם המושב, נחמה תפוצה בסך של 155,00 ש"ח.

"אני קורא לציבור להיזהר ממפגעים ובמקביל לדעת היטב את זכויותיהם במידה ונפגעו עקב רשלנות צד שלישי. לאחר שהצלחנו להרים את נטל הראיה ובהתאם לפגיעותיה מדובר בפשרה מצויינת", הוא מסכם בסיפוק.

דניאל שריד נפילה לבור תביעת נזיקין תביעת פיצויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד