ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

עושים חג בקניון עזריאלי גבעתיים

עושים חג בקניון עזריאלי גבעתיים – שמחת חג אמיתית על כל קניה של 499₪ קבלו 100₪ מתנה • שמח בגבעתיים

עושים חג בקניון עזריאלי גבעתיים
מבצעים בקניון גבעתיים צילום: יח"צ

החגים בפתח, ותיכף יוצאים למסע שופינג שכולל ביגוד והנעלה לחג לכל המשפחה, מתנות לאורחים ומארחים ואם אפשר על הדרך כוס קפה משובח.

קניון עזריאלי גבעתיים מקבוצת קניוני עזריאלי החליטו לשמח אותכם לקראת עונת החגים  ויצאו במבצע חג מטורף: על כל קניה של 499 ₪ קבלו 100 ₪ מתנה מתנת הקניון. 50 ₪ בגיפטקארד לקניוני עזריאלי ו50 ₪ באתר עזריאלי קום.

בגדי ילדים במבצע • קרדיט: יח"צ

כי קניון עזריאלי גבעתיים  הוא הקניון שלך לאופנה, לבילוי משפחתי, לשופינג עם חברות או לארוחת בוקר זוגית. הוא מציע יותר מרחב, יותר חווית קנייה ויותר חווית בילוי מיוחדת.

מחפשים בגדים לחג?  בקניון מגוון רחב של מותגי אופנה וחנויות דגל. בין חנויות הקניון, תוכלו למצוא מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים כמו רשתות זרה, צילדרן פלייס, גאנט, פמינה, שופרא, בגיר, גולברי, מנגו, ליידי קומפורט, דפנה לוינסון ועוד…
מחפשים ספר טוב? מתנה לחמות? תכשיט לכלה?

בקניון  גם רשתות מובילות כמו סולתם, מיס לגוט, רונן חן , צומת ספרים, פוקס, ללין וגולף... וכן רשתות מתחום ההנעלה כמו נמרוד שמהווים רק חלק מהרשימה המרשימה. לצד בתי קפה ומסעדות הפזורים בקניון ומציעים חווית בילוי משלימה, כמו קפה גרג מהדרין קפה נאמן וארומה.

קניון עזריאלי גבעתיים, הוא המקום המושלם לרכז את כל הקניות תחת קורת גג אחת, מהודרת, מרווחת ומגוונת, המציעה מחירים לכל טעם וכיס. כך שאם אתם מתכוננים לחגים שבפתח, הקניון יענה לכל צרכיכם.

גרים במרכז? שווה להתניע ולהגיע. – שעתיים חנייה חינם!

קניון גבעתיים קניות לחג מבצעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד