י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מתנות לחג בקניון 'הדר' בתלפיות

קניון 'הדר' בתלפיות –  מגוון מתנות לחג בעשרים שקלים בלבד

מתנות לחג בקניון 'הדר' בתלפיות
קניון הדר צילום: יח"צ

 קניון הדר בתלפיות  ירושלים במבצע מטורף בעונת החגים מגוון מתנות לחג בעשרים שקלים בלבד. בעונת החגים כולנו צריכים להעניק מתנות ליקרים לנו, מתנות למורות, גננות, חברות, וכן אפילו מתנה לעצמינו .

קניון 'הדר' בתלפיות הוא הקניון שלך לאופנה, לבילוי משפחתי, לשופינג עם חברות, או לארוחת בוקר זוגית. הוא מציע יותר מרחב, יותר חווית קנייה ויותר חווית בילוי מיוחדת

עכשיו לקראת עונת החגים, חנויות הקניון התחדשו  בקולקציית חג, קולקציית חורף. ונערכו לקראת קניות החג.

בקניון מגוון רחב של מותגי אופנה וחנויות דגל. בין חנויות הקניון, תוכלו למצוא מותגים בינלאומיים  ומקומיים מובילים כמו רשתות רנואר, נאוטיקה, אמריקן איגל, זיפ, גולברי, קסטרו, סקארה, מנגו, ועוד ועוד.

בקניון תוכלו למצוא גם רשתות מובילות כמו צומת ספרים, פוקס הום, ברשקה, פול אנד בר, נייקי, אדידס.. גולף. וכן רשתות מתחום ההנעלה כמו וישוז, גלי,  טימברלנד, נמרוד, וזו רק חלק מהרשימה המרשימה.

לאחרונה נפתח בקניון מתחם 'הדר מרקט' בו פועלים כ-20 דוכני אוכל אותם מפעילים שפים ירושלמים מובילים, זאת לצד בתי קפה ומסעדות הפזורים בקניון ומציעים חווית בילוי משלימה, כמו קפה גרג וקפה נאמן, כאשר רבים מהם בכשרות מהודרת.

קניון 'הדר' הוא המקום המושלם לרכז את כל הקניות תחת קורת גג אחת, מהודרת, מרווחת ומגוונת, המציעה מחירים לכל טעם וכיס. כך שאם אתם לקראת שמחה משפחתית או מתכוננים לחגים שבפתח, הקניון יענה לכל צרכיכם. שווה להגיע ל'הדר', שם תוכלו להתחיל ולסיים בנחת את כל הקניות, מביגוד ועד כלי בית, עבור דרך טקסטיל לבית, אופטיקה, הנעלה ועוד, ולקנח בטעם משובח מדוכני האוכל ובתי ההסעדה הרבים שבמתחם. 

נצלו את מגוון מבצעי החג לשנה טובה ומתוקה. 

קניון תלפיות מתנה לחג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד