י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"צו השעה"

נתניהו: "הממשלה היחידה - ממשלת אחדות"

בפתח ישיבת סיעת הליכוד, הסביר ראש הממשלה כי העם דורש ממשלת אחדות רחבה ובדבריו פנה אל ראשי 'כחול לבן' ואמר כי "הוא מושיט יד לשלום" • "צריך להגיע לאחדות, בלי פסילות, בלי חרמות, ביד מושטת לפיוס לאומי אמיתי"

נתניהו: "הממשלה היחידה - ממשלת אחדות"
נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פחות משבוע אחרי הבחירות, נתניהו קורא פעם נוספת ליו"ר כחול לבן להיפגש ולדון באפשרות הקמת של ממשלת אחדות רחבה כשלדבריו זוהי האופציה היחידה בעת הזו.

בפתח ישיבת סיעת 'הליכוד' (שני) אמר ראש הממשלה נתניהו: "אנחנו עומדים כמה ימים לפני ראש השנה. אני מאחל לכולכם, לכל עם ישראל, שנה טובה. שנה של ביטחון, שגשוג ואחדות. לדברי ראש הממשלה, "אחדות היא צו השעה".

נתניהו הוסיף, כי "זה גם הצו הברור שהציבור נתן בבחירות האלה", בדבריו הוא פנה לגנץ ואמר, "בואו נדבר דוגרי, אנחנו רצינו להקים ממשלת ימין. לצערנו, זה לא התאפשר כי לא קיבלנו מספיק מנדטים לעשות זאת. גנץ רצה להקים ממשלה מהצד השני. גם הוא לא קיבל מספיק מנדטים לעשות זאת".


"לכן", הסביר נתניהו, "הממשלה היחידה שאפשר להקים היא ממשלת אחדות רחבה בינינו". רוה"מ פירט ואמר, "הדרך היחידה להגיע לממשלה כזאת היא לשבת ולדבר ולהגיע לאחדות ולפשרות בין המחנה הלאומי בראשותי שמאוחד כאיש אחד, ואני מודה ל-55 חברי הכנסת שעומדים איתן, לבין מחנה השמאל בראשות גנץ".

במענה לתנאי של גנץ כי הוא דורש לקבל את השנתיים הראשונות ברוטציה ולדברי חבר הכנסת בוגי יעלון כי הוא פוסל ישיבה עם נתניהו, אמר נתניהו בפתח ישיבת הסיעה כי "צריך להגיע לאחדות, בלי פסילות, בלי חרמות, ביד מושטת לפיוס לאומי אמיתי", לדבריו, "אם נדבר בראש פתוח ובנפש חפצה, נוכל להקים ממשלה טובה ורחבה לישראל. זה מה שהעם מצפה מאיתנו".

בנימין נתניהו בני גנץ בוגי יעלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד