כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

טיפים לחיסכון על הוצאות תקשורת

בעידן יוקר המחיה, כל משפחה מנסה לחסוך בהוצאות השנתיות. לשמור היום גרוש לבן ליום שחור זאת משימה לא פשוטה

טיפים לחיסכון על הוצאות תקשורת
חסכון בתקשורת צילום: pixsabay

בעידן יוקר המחיה, כל משפחה מנסה לחסוך בהוצאות השנתיות. לשמור היום גרוש לבן ליום שחור זאת משימה לא פשוטה. בעוד שחלק מתפנקים על קפסולות קפה, אחרים בוחרים לחסוך. בעוד שלחלק יש  yes, נטפליקס ואמזון, אחרים מסתפקים בעידן פלוס. אתם ממש לא חייבים לעשות הקרובות ולחתוך בבשר החי, אין צורך לחיות בסגפנות. מצד שני אל תהיו שאננים. ע"י התנהלות נכונה תוכלו לחסוך לטווח הארוך לא מעט כסף.

ניהול קובץ אקסל שנתי

רוב המשפחות בישראל חיות במינוס של מעל 10 אלף ₪. הם לא מכירים מציאות אחרת. לא תמיד זה מחויב למציאות. לפעמים זה קורה בגלל התנהלות כלכלית לא נכונה ובגלל שאין מעקב על הוצאות והכנסות. בנו לכם קובץ אקסל. אתם יכולים להוריד אחד מוכן מהאינטרנט בחינם, שם תגלו שהקובץ כולל הוצאות קבועות על תקשורת לכן יש להקפיד למלא את הנתונים. לא אחת קורה שאנשים מגלים פתאום, לראשונה כמה הם מוציאם על תקשורת ואז מתחילים לחשוב היכן יש לבצע התאמות וקיצונים בתקציב.

פיקוח שנתי על הסלולר

רפורמת הסלולר הורידה את חשבונות הסלולר שלנו במאות שקלים. זוכרים שפעם שילמתם על דקות שיחה? זאת נחלת העבר ובכל זאת אין זה אומר שאי אפשר לחסוך עוד קצת. התחרות היא קשה והחברות מציעות חבילות במחירים של מתחת ל 50 ₪. אפשר היום להשיג 2 קוים ב 60 שח. אבל לרוב מקבלים מחיר שקופץ אחרי שנה. אם לא תעקבו אחרי סיום החבילה, תגלו שהמחיר עלה. לפעמים אם תתעקשו אז לא יעלו לכם את המחיר. כמו כן, חלק מהאנשים עוברים כל שנה לחברה אחרת כדי לשמור על המחיר הזול ביותר. ישנם גם חברות שמראש החליטו שהם מוכרות חבילות במחיר קבוע ולא משתנה. תעשו את חקר השוק שלכם.

טריפל

באמת שלא כדאי לפצל בין ספקים של טלפון סלולר ואינטרנט. במיוחד אם אתם בוחרים את החבילות הכי מינימליות שיש של חבילות הטריפל. יחד עם זאת, יש הבדלי איכות בין הספקים שונים. לא לכולם יש סיב אופטי עליו מבוסס האינטרנט. לא לכולם יש את אותה כמות התכנים והסדרות. יחד אם זאת, האם אתם באמת צריכים 500 מגה או 1000?. במקרים רבים 100 מגה זה יותר ממה שצריך במיוחד אם אתם רווקים או זוג ואין שימוש מרובה ברשת האינטרנט בבית.

מעקב אחר מבצעים

מעבירים פרסומות בטלוויזיה, יש לכם אד בלוק במחשב אז אתם לא רואים פרסומות בכלל? אם כן, אין לכם ממש דרך להתעדכן במבצעים.  אם כך לפחות הירשמו לניוזלטר של הספק שלכם או גלשו לפחות פעם בחודש באתרים שלהם כדי לבדוק מבצעים. במקרים רבים ישנם גם מבצעים ללקוחות קיימים ולא רק לחדשים. כמו כן, לפעמים משתלם לעשות שדרוג או לבחון ביטול של שירות כלשהו שמסבר שלא באמת נחוץ לכם. לא כולם למשל חייבים טריפל אפשר גם לעשות דאבל עם השימוש בקו הטלפון שלכם הוא לא קבוע.

תקשורת חיסכון סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד