י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מחלבת טרה לקחה חלק באמירת הסליחות

גם הפעם, מכניסים טוב לשנה החדשה: מחלבת טרה לקחה חלק באמירת הסליחות • עמדות קפה עם חלב טרה הוקמו לטובת ציבור אומרי הסליחות בבתי הכנסת, בישיבות ובקהילות השונות

מחלבת טרה לקחה חלק באמירת הסליחות
טרה - סליחות צילום: יח"צ

כמו בשנים האחרונות, גם השנה לקחה מחלבת טרה חלק בתחילת אמירת הסליחות בקהילות גדולות ברחבי הארץ במוצאי השבת האחרונה. במסגרת הפעילות העמידה מחלבת טרה לרשות המתפללים עמדות קפה מרעננות עם חלב טרה.

עמדות הקפה המיוחדות כללו את כל הציוד הדרוש להכנת משקאות חמים, והעניקו להמוני המתפללים אפשרות ליהנות ממשקה חם ומשיב נפש לקראת אמירת הסליחות בשעת הלילה המאוחרות או בשעות הבוקר המוקדמות, תחת הכותרת 'מכניסים טוב לשנה טובה'.

הפעילות נערכה בהצלחה בעשרות מקומות בכל רחבי הארץ, בקרב כל שכבות הציבור במגזר החרדי: בקהילות חסידיות, בישיבות ליטאיות, בבתי כנסת ספרדים ובמרכזה בשיעורו הקבוע של הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א בבית הכנסת הידוע 'היזדים'  ובקהילות שונות. הפעילות התקבלה בתגובות חמות ומרוצות של קהל המתפללים במרכזים השונים.

הפעילות לטובת משכימי הקום לסליחות נערכת כבר כמה שנים על ידי מחלבת טרה. במחלבת טרה שמחים להיות חלק מאמירת הסליחות כמדי שנה עם חלב איכותי בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית ולעמוד לצד קהל המתפללים עם עמדות קפה מרעננות, ומאחלים למתפללים ולכל הצרכנים שנה טובה ומבורכת.

טרה סליחות חגי תשרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד