י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
החלו שיחות המו"מ

ליברמן וגנץ נועדו וצייצו יחד: "החלפנו דעות"

אחרי שסיכמו, נפגשו היום יו"ר כחול לבן בני גנץ ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן כדי לדון בקונסטלציה הפוליטית הניצבת בפתח וסיכמו להפגש שוב במידת הצורך • לאחר הפגישה צייצו השניים הודעה דומה: "החלפנו דעות ורשמים במידת הצורך נדבר שוב בהמשך"

ליברמן וגנץ נועדו וצייצו יחד: "החלפנו דעות"
ליברמן וגנץ צילום: אלעד מלכה

פגישת המו"מ הראשונה: פחות משבוע לאחר הבחירות ואחרי שכל אחד מהגושים לא הצליח לגייס רוב של 61 הדרוש להרכבת הממשלה, יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ פתח בשיחות מו"מ במטרה להרכיב גוש שיעמוד מול גוש הימין הלאומי בראשות בנימין נתניהו.

היום (שני) נודעו בני גנץ ואביגדור ליברמן לפגישה ראשונה בה דנו השניים בתרחישים האפשריים לנוכח המצב הפוליטי המרוכב, בסיום הפגישה מסרו השניים במשותף, "החלפנו דעות ורשמים במידת הצורך נדבר שוב בהמשך".

כזכור, אמש יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן החליט סופית, כי מפלגתו לא תמליץ בפני הנשיא על אף אחד מהמועמדים לראשות הממשלה.

ליברמן אמר, כי "מבחינתנו כל ההתחייבות שלנו לבוחר הן התחייבויות ברזל. לא נזוז לשום כיוון. ברגע שנתניהו החליט להקים בלוק עם המפלגות החרדיות והמשיחיים, לא נוכל להמליץ עליו".

בנוסף אמר ליברמן כי "מבחינתי שיזרקו מטבע או ילכו מכות. מה שחשוב זה להקים ממשלה. אסור ללכת לבחירות בגלל ויכוח מי יהיה ראשון ומי יהיה שני".

אביגדור ליברמן בני גנץ מפלגת כחול לבן ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד